איך לשמור על פנים צעירות לאורך זמן?

האם אפשר להתחמק מנזקי הגיל והזמן והשפעותיהם על עור הפנים? התשובה, כמו תמיד, מורכבת אך מעודדת.כיצד לשמור על פנים צעירות לאורך זמן

נשים רבות שואלות איך ניתן לשמור על פנים צעירות לאורך זמן, ואכן חשוב מאד להקפיד על ניקוי פנים בתכשירים המותאמים לסוג העור, וגם למרוח קרם לחות עשיר בבוקר ובערב. אחת למספר חודשים, כדאי לקבוע תור לקוסמטיקאית, כדי לעבור ניקוי יסודי, פילינג והחדרה עמוקה של קרמים מזינים. בנוסף לשימוש בתכשירי קוסמטיקה איכותיים, חשוב להקפיד על תזונה מאוזנת ושתיית מים, ולצמצם את החשיפה לשמש. אך האמת היא, שגם אם תקפידי על כל הפעולות שהזכרנו כאן, לא תוכלי לעצור לגמרי את נזקי הזמן והשפעת תהליכי ההזדקנות על מראה הפנים.

פתרונות בעולם הטיפולים הפלסטיים

בעולם הרפואה, ובמיוחד בתחום כירורגיה פלסטית, ניתן למצוא מספר פתרונות שמטרתם להצעיר את הגוף ולשמור עליו חטוב וזקוף. ניתוחים פלסטיים הפכו למבוקשים מאד בשנים האחרונות, ובמיוחד ניתוח מתיחת פנים.

עם השנים, עור הפנים נהיה דק ורפוי, ואזורים שונים בפנים מאבדים מנפחם (דלדול השומן התת עורי). בנוסף, מתחילים להופיע קפלי עור וקמטים (קמטי הבעה) באזור המצח, סביב העיניים, האף והשפתיים. ובנוסף לכוח הכובד יש השפעה לא מבוטלת הגורמת לצניחה של רקמות הפנים. האם צריך להתייחס לכך כגזירת גורל ולהשלים עם כך? ממש לא.

דרך אחת היא להזריק חומרי מילוי ומשתקי שרירי הבעה לאזורים שונים בפנים, כדי להחליק ולטשטש קמטים וכתמים וגם כדי להוסיף נפח לאזור הלחיים והשפתיים. יש סוגים שונים של חומרי מילוי בהם משתמשים כיום, ולכל אחד היתרונות והחסרונות שלו, אולם אם מחפשים פתרון כולל ויציב יותר, כדאי לקבוע פגישת ייעוץ עם כירורג פלסטי מומחה, ולבדוק את מידת ההתאמה לניתוח מתיחת פנים.

למי מתאים מתיחת פנים?

מתיחת פנים מתאימה כבר מגילאי 30, אך ההחלטה תלויה בהרגשת הפציינט או הפציינטית ובשיקול דעתו של הרופא. גם מהלך הניתוח יכול להיות שונה ממטופל(ת) למטופל(ת), בהתאם למורכבות מצב הפנים וגורמים נוספים. בחלק מן המקרים מספיקה הזרקת שומן כדי להצעיר את עור הפנים ולהשיב להן את המראה הבריא ומלא הברק שהיה להן בעבר ובמקרים אחרים יש צורך בניתוח מורכב יותר הכולל השתלת שומן, מתיחת שרירים, כריתת עודפי עור והרמת עפעפיים.

הניתוח אורך בין שלוש לארבע שעות ולאחריו יש צורך בהתאוששות למשך 24 שעות בתנאי אשפוז. הרופא ינחה אותך כיצד להתנהל לאחר השחרור הביתה, ומה מותר ואסור לעשות, אך כדאי להיערך מראש לתקופת החלמה של שבוע עד שבועיים בבית ולקחת ימי חופש מהעבודה בהתאם.

חשוב לדעת שאמנם אחוזי ההצלחה של ניתוח מתיחת פנים נחשבים לגבוהים, אך התוצאות אינן נשמרות לנצח והן תלויות במידה רבה בהמשך שגרת הטיפוח שלך ובהרגלי התזונה.

עודפי עור בבטן מיני מתיחת בטן מתיחת בטן אחרי ניתוח קיסרי מתיחת בטן היקפית שאיבת שומן בלייזר שאיבת שומן בסנטר שאיבת שומן בידיים כירורג פלסטי כמה עולה ניתוח מתיחת בטן? סוגים שונים של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים בתל אביב סוגים שונים של שאיבות שומן שיפור בביטחון העצמי של האישה ניתוח אוזניים לילדים ניתוח הגדלת חזה מחיר הליך מתיחת הפנים בוטוקס וכל הכרוך בכך להרגיש תמיד גברי 5 תרגילים לעיצוב הגוף כל מה שרציתם לדעת על ניתוחי העפעפיים איך לשמור על פנים צעירות לאורך זמן? שיטות לשמור על חזה מורם ויציב אילו שאלות צריך לשאול בפגישת ייעוץ עם מנתח פלסטי? כל הדרכים לחיטוב ועיצוב הגוף שאיבת שומן מחיר מאיזה גיל אפשר לעשות ניתוח אף? כיצד רצוי לבחור מנתח פלסטי? האם שאיבת שומן זה תחליף לדיאטה? מה משותף לשאיבת שומן ולהרזיה כמה זמן מחזיקות התוצאות של ניתוח שאיבת שומן? שיטות לשאיבת שומן בין שאיבת שומן לתזונה נכונה כיסוי ביטוחי של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים משולבים: יתרונות וחסרונות ניתוחים אסתטיים בגיל השלישי איפור לאחר ניתוח פלסטי כיצד לבחור מנתח פלסטי? 10 דברים שחשוב לזכור לפני שעושים מתיחת פנים ניתוחי חזה לחזה נפול מהפך קוסמטי אחרי ההריון שאלות ותשובות על בוטוקס מול מתיחת פנים השפעתם של ניתוחי חזה על דימוי הגוף כנס בברצלונה – מרץ 2015 איך לבחור מנתח פלסטי? 7 דברים שיש לדעת על מתיחת בטן ניתוח להגדלת חזה והשפעתו על רגישות השד הגדלת חזה: שתלים ואלרגיות כל מה שצריך לדעת על ניתוחי חזה שיקולים וההחלטות לפני ניתוח הגדלת חזה ניתוחי הגדלת חזה בצבא האם יש דבר כזה? טכניקות חדשות למראה צעיר יותר ניתוח שחזור שד לאחר הוצאת גידול האם ניתוח הגדלת חזה מתאים לי? הגדלת חזה לפני הריון משנים מראה ותדמית טיפוח הפנים: 3 טיפולים אסתטיים ללא ניתוחים כל מה שצריך לדעת על ניתוח מתיחת בטן

    פנו אלינו ונחזור אליכם בהקדם

    התקשר עכשיו: 077-9966784