בין שאיבת שומן לתזונה נכונה

אם חשבתם על שאיבת שומן אתם בוודאי מדמיינים את עצמכם נכנסים לחדר הניתוח שמנים ויוצאים רזים. זה לא מפתיע. רבים חושבים ששאיבת שומן היא סוג של פתרון מהיר שמאפשר לוותר על דיאטה מסודרת, הרגלי אכילה נכונים וכושר גופני. אבל בחיים אין קיצורי דרך. ניתוחי שאיבת שומן שמתבצעים כדי להימנע מהרזיה מסודרת לא יביאו אתכם למשקל הרצוי. ללא שינוי באורח החיים, אתם תחזרו למשקל הקודם מהר מאוד, וההשקעה בניתוח תרד לטמיון.

"למעשה ניתוח לשאיבת שומן הוא שם קצת מטעה", מסביר ד"ר אבי וינברג, מנתח פלסטי מומחה. "בפועל צריך לראות את זה כניתוח עיצוב הגוף לאחר תהליך הרזיה, שנועד להסיר עודפי שומן קלים באזורים מסוימים". ד"ר וינברג מסביר שמנתח פלסטי לא יכול לשאוב יותר מ-6 ליטרים של שומן שמקבילים ל-6 קילוגרמים. במגבלות האלה, ניתוחים לשאיבת שומן מתאימים רק למי שהמשקל שלו קבוע. אם פנטזתם על ניתוח מהיר שיעזור לכם להפטר מעשרות קילוגרמים בלי דיאטה, כדאי שתחשבו שוב.

טיפול משולב שכולל יעוץ לפני הניתוח, אימוץ הרגלי תזונה נכונים ותוכנית כושר אישית, דורש תיאום בין מומחים שונים, כאשר המטופל נדרש לתאם בין כולם. כדי לסייע למטופלים שמגיעים אליו לניתוחי שאיבת שומן, צירף ד"ר וינברג למרפאות שלו תזונאית ומאמן כושר. מטופלים שמגיעים למרפאה יכולים לקבל מעתה טיפול מקיף שכולל בניה של תכנית טיפולים אישית שכוללת גם תזונה נכונה, גם כושר גופני וגם ניתוח מתאים. התכנית מתחילה בתהליך הרזיה מסודר בפיקוח תזונאית ואימוני כושר קבוצתיים. לאחר תקופה שבה נשמר המשקל הרצוי באופן קבוע, ניתן לבצע את הניתוח לעיצוב הגוף. ד"ר וינברג אומר שבשיטה כזאת המטופל זוכה גם למשקל בריא וגם למראה אסתטי, ומאמץ אורח חיים בריא שיעזור לו לשמור על המשקל והמראה לשנים רבות.

תזונאית מומחית

הדר ויינברג, תזונאית מומחית שמלווה מטופלים בתכניות הללו, בונה עבור המטופלים תפריטים סביב השלבים של לפני הניתוח, תקופת ההחלמה ולאחר הניתוח. השלב הקשה הוא השלב שלפני הניתוח בו צריך לשנות את אורח החיים. "שינוי הרגלי אכילה והקפדה על תזונה נכונה הוא הפתרון הנכון למשקל עודף, לא שאיבת שומן", אומרת הדר. המטרה היא קודם כל הבריאות של המטופלים, כאשר משקל עודף הוא גורם משמעותי למחלות כרוניות וסיבוכים נוספים.

לאחר ההגעה למשקל הרצוי ניתן לבצע התערבות ניתוחית כדי לעצב את הגוף באזורים נקודתיים שבהם לא הצלחנו להפטר מהשומנים העודפים, כדי להביא למראה אסתטי יותר. גם תקופת ההחלמה מהניתוח היא קריטית. הגוף זקוק לחלבונים, פחמימות ואפילו שומנים מסוימים כדי לסייע בהתאוששות. פעמים רבות המטופלים נוטים להזניח את הרגלי התזונה הבריאים שאימצו ולכן חשוב כאן הפיקוח של התזונאית. לאחר ההחלמה שיכולה לארוך בין מספר ימים למספר שבועות, חוזרים המטופלים לשגרת התזונה הרגילה.

עודפי עור בבטן מיני מתיחת בטן מתיחת בטן אחרי ניתוח קיסרי מתיחת בטן היקפית שאיבת שומן בלייזר שאיבת שומן בסנטר שאיבת שומן בידיים כירורג פלסטי כמה עולה ניתוח מתיחת בטן? סוגים שונים של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים בתל אביב סוגים שונים של שאיבות שומן שיפור בביטחון העצמי של האישה ניתוח אוזניים לילדים ניתוח הגדלת חזה מחיר הליך מתיחת הפנים בוטוקס וכל הכרוך בכך להרגיש תמיד גברי 5 תרגילים לעיצוב הגוף כל מה שרציתם לדעת על ניתוחי העפעפיים איך לשמור על פנים צעירות לאורך זמן? שיטות לשמור על חזה מורם ויציב אילו שאלות צריך לשאול בפגישת ייעוץ עם מנתח פלסטי? כל הדרכים לחיטוב ועיצוב הגוף שאיבת שומן מחיר מאיזה גיל אפשר לעשות ניתוח אף? כיצד רצוי לבחור מנתח פלסטי? האם שאיבת שומן זה תחליף לדיאטה? מה משותף לשאיבת שומן ולהרזיה כמה זמן מחזיקות התוצאות של ניתוח שאיבת שומן? שיטות לשאיבת שומן בין שאיבת שומן לתזונה נכונה כיסוי ביטוחי של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים משולבים: יתרונות וחסרונות ניתוחים אסתטיים בגיל השלישי איפור לאחר ניתוח פלסטי כיצד לבחור מנתח פלסטי? 10 דברים שחשוב לזכור לפני שעושים מתיחת פנים ניתוחי חזה לחזה נפול מהפך קוסמטי אחרי ההריון שאלות ותשובות על בוטוקס מול מתיחת פנים השפעתם של ניתוחי חזה על דימוי הגוף כנס בברצלונה – מרץ 2015 איך לבחור מנתח פלסטי? 7 דברים שיש לדעת על מתיחת בטן ניתוח להגדלת חזה והשפעתו על רגישות השד הגדלת חזה: שתלים ואלרגיות כל מה שצריך לדעת על ניתוחי חזה שיקולים וההחלטות לפני ניתוח הגדלת חזה ניתוחי הגדלת חזה בצבא האם יש דבר כזה? טכניקות חדשות למראה צעיר יותר ניתוח שחזור שד לאחר הוצאת גידול האם ניתוח הגדלת חזה מתאים לי? הגדלת חזה לפני הריון משנים מראה ותדמית טיפוח הפנים: 3 טיפולים אסתטיים ללא ניתוחים כל מה שצריך לדעת על ניתוח מתיחת בטן

    פנו אלינו ונחזור אליכם בהקדם

    התקשר עכשיו: 077-9966784