האם ניתוח הגדלת חזה מתאים לי?

אחד המאפיינים המגדירים של יופי, נשיות ומיניות של גוף האדם הוא החזה הנשי. מכל סיבה שתהיה, נשים רבות רוצות חזה גדול יותר ומלא יותר.

מלבד התוצאות האסתטיות החיוביות של ניתוח להגדלת החזה, נתונים הראו כי מטופלות רבות נהנות מחיזוק פסיכולוגי חיובי משמעותי, כולל שיפור בהערכה העצמית. המועמדות הטובות ביותר להגדלת חזה הן נשים אשר מחפשות שיפור, לא שלמות, במראה החזה. אם האישה בריאה פיזית ומציאותית בציפיותיה, היא עשויה להיות מועמדת טובה לניתוח כזה. חשוב לדון בציפיות האישיות שלך לגבי השינוי שאת מחפשת בצורה ובגודל של השד עם מנתח פלסטי בו בחרת בכדי שיוכל לשקול את הגישה הכירורגית האופטימלית ולספק את התוצאה הרצויה.

שיטות החדרת ומיצוב השתלים

שיטות החדרת ומיצוב השתלים תלוית באנטומיה של המטופלת ובהמלצות הרופא. בדרך כלל מבוצעים חתכים באזור בית השחי, סביב העטרה (אזור הפטמה), או מתחת לשד עצמו כדי למזער צלקות גלויות. דרך חתכים אלה מחדיר המנתח את השתל לתוך "כיס" מאחורי רקמת השד או מתחת לשריר החזה כדי להוסיף נפח ולשפר צורת שדיים קטנים או לשחזר את אובדן הנפח כתוצאה של ירידה במשקל, לידה, או הזדקנות. לאחר הניתוח על המטופלת לנוח 24 עד 48 שעות ולתקופה נוספת להפחית הפעילות למשך כמה ימים. מטופלות צפויות לחוות כאב ונפיחות במשך כמה שבועות. ניתן לשוב לפעילות גופנית ורגילה בהנחיית המנתח.

טכניקות כירורגיות

טכניקות כירורגיות של ניתוחים פלסטיים על החזה ממשיכות להשתפר וכן גם הבטיחות והאמינות של הניתוח עצמו. כדאי להסביר את ההבדלים בין שתלי סיליקון לשתלי מי מלח המהווים אלטרנטיבה לסיליקון. המעטפת החיצונית של שתלי סיליקון והן השתלים המלוחים עשויה מסיליקון מוצק. לעומת זאת, שתלי הסיליקון ממולאים בסיליקון בצורת ג'ל, שהוא חצי מוצק. שתלי מי מלח מלאים באותו סוג של מי מלח המשמש בעירוי נוזלים (תמיסת מי מלח). למנתחים רבים ומטופלות עם שתלים בחזה יש את הדעה שלשתלי סיליקון יש מראה והרגשה יותר טבעיים מאשר לשתלי מי מלח בשל העובדה כי סיליקון הוא בעל מרקם דומה לזה של רקמת השד. לשתלים מלוחים יש כמה יתרונות על פני שתלי סיליקון. כששתל הסיליקון נקרע קשה יותר לזהות זאת, וכאשר שתל של מי מלח נקרע את התוצאות ניתן לראות בדרך כלל באופן כמעט מיידי. כאשר שתל סיליקון נקרע, השד לעיתים קרובות נראה ומרגיש ללא שינוי כיוון שהסיליקון עלול לדלוף לתוך האזורים המקיפים את השד. מנתח פלסטי צריך לבדוק את כל האפשרויות איתך ולהתאים את הטיפולים לצרכים האישיים שלך!

לחצו כאן למידע נוסף על הקטנת חזה

עודפי עור בבטן מיני מתיחת בטן מתיחת בטן אחרי ניתוח קיסרי מתיחת בטן היקפית שאיבת שומן בלייזר שאיבת שומן בסנטר שאיבת שומן בידיים כירורג פלסטי כמה עולה ניתוח מתיחת בטן? סוגים שונים של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים בתל אביב סוגים שונים של שאיבות שומן שיפור בביטחון העצמי של האישה ניתוח אוזניים לילדים ניתוח הגדלת חזה מחיר הליך מתיחת הפנים בוטוקס וכל הכרוך בכך להרגיש תמיד גברי 5 תרגילים לעיצוב הגוף כל מה שרציתם לדעת על ניתוחי העפעפיים איך לשמור על פנים צעירות לאורך זמן? שיטות לשמור על חזה מורם ויציב אילו שאלות צריך לשאול בפגישת ייעוץ עם מנתח פלסטי? כל הדרכים לחיטוב ועיצוב הגוף שאיבת שומן מחיר מאיזה גיל אפשר לעשות ניתוח אף? כיצד רצוי לבחור מנתח פלסטי? האם שאיבת שומן זה תחליף לדיאטה? מה משותף לשאיבת שומן ולהרזיה כמה זמן מחזיקות התוצאות של ניתוח שאיבת שומן? שיטות לשאיבת שומן בין שאיבת שומן לתזונה נכונה כיסוי ביטוחי של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים משולבים: יתרונות וחסרונות ניתוחים אסתטיים בגיל השלישי איפור לאחר ניתוח פלסטי כיצד לבחור מנתח פלסטי? 10 דברים שחשוב לזכור לפני שעושים מתיחת פנים ניתוחי חזה לחזה נפול מהפך קוסמטי אחרי ההריון שאלות ותשובות על בוטוקס מול מתיחת פנים השפעתם של ניתוחי חזה על דימוי הגוף כנס בברצלונה – מרץ 2015 איך לבחור מנתח פלסטי? 7 דברים שיש לדעת על מתיחת בטן ניתוח להגדלת חזה והשפעתו על רגישות השד הגדלת חזה: שתלים ואלרגיות כל מה שצריך לדעת על ניתוחי חזה שיקולים וההחלטות לפני ניתוח הגדלת חזה ניתוחי הגדלת חזה בצבא האם יש דבר כזה? טכניקות חדשות למראה צעיר יותר ניתוח שחזור שד לאחר הוצאת גידול האם ניתוח הגדלת חזה מתאים לי? הגדלת חזה לפני הריון משנים מראה ותדמית טיפוח הפנים: 3 טיפולים אסתטיים ללא ניתוחים כל מה שצריך לדעת על ניתוח מתיחת בטן

    פנו אלינו ונחזור אליכם בהקדם

    התקשר עכשיו: 077-9966784