ניתוח אוזניים לילדים

התמודדות עם אוזניים ”בולטות״ שמתאפיינות בחוסר אסתטיות בשל נטייה שלהן כלפי חוץ זה ללא ספק מצב שיכול לפגוע בדימוי העצמי, חושף את הילדים להטרדות בסביבתם החברתית. במקרים בהם האוזניים לא מתאפיינות במראה סטנדרטי ונטייה כלפי חוץ שחורגת מן הרגיל, ניתן לעבור ניתוח הצמדת אוזניים, ניתוח פשוט יחסית הנותן תוצאות יפות וטבעיות.

הצמדת אוזניים לילדים

ניתוח הצמדת אוזניים לילדים מגיל 6 ומעלה

באזור גיל 6 עד 10 האוזניים מגיעות לכ- 80% מגודלם הסופי ואלה גילאי המינימום לבצוע ניתוח הצמדת אוזניים. הניתוח נעשה לאחר יעוץ ובדיקה של מנתח פלסטי מומחה החבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית.

באוזניים ״בולטות״ יש שני מרכיבים השונים מאוזן רגילה וצמודה:

  • השטחה של קפל הסחוס המסתיים בחלקו העליון בפיצול של הקפל בצורת V (״אנטיהליקס״).
  • בליטת יתר של הסחוס סביב תעלת השמע בצורת ״כוסית״. המנתח יסביר לנוגעים בדבר את מה שנעשה בניתוח שזה למעשה שחזור אנטומי של הקפל והצמדת ה״כוסית״.

באותה מידה שילדים יכולים לסבול מאוזניים ״בולטות״, גם מבוגרים יכולים להרגיש לא בנוח עם כך. הניתוח הזה מתאים לכל אדם בגיל המתאים אשר איננו מרוצה מהנטייה של האוזניים שלו כלפי חוץ. הניתוח נחשב לפתרון יעיל, הנותן תוצאות טובות וטבעיות, ומתבצע מזה שנים רבות על ידי מנתחים פלסטיים.

איך מתבצע ניתוח אוזניים לילדים?

בהליך ניתוח הצמדת אוזניים דרך חתך מאחורי האוזניים משחזרים את הקפל ״האנטיהליקס עם או בלי החלשה של הסחוס, בנוסף משחררים את ״הכוסית ״ כך שניתן לדחוף אותה למקומה אנטומי ומקבעים באמצעות תפרים. לעיתים במקרים שסחוס ״הכוסית״ גדול מאוד יש צורך להקטינו על מנת להגיע לתוצאה האסתטית הרצויה.

את הניתוח ניתן לבצע בהרדמה מקומית וטשטוש או כללית בעבר רוב הניתוחים התבצעו במקומית היום רובם בכללית משום שהאחרונה הפכה לבטוחה הרבה יותר ממקומית וטשטוש. יוצאים מהניתוח עם חבישה גדולה על האוזניים עליה יש לשמור במשך שבוע ימים. ההחלמה לא מלווה בכאבים משמעותיים אך יש לשמור על החבישה . לאחר שבוע מסירים את החבישה והתפרים. האוזניים נפוחות בצורה בולטת לשבועיים שלוש והתוצאה הסופית לאחר כ3 חודשים. במשך החודשיים הראשונים יש לשמור על האוזניים ,להתרחק מאזורים של משחקי כדור למשך הלילה רצועת גומי על האוזניים כדי לשמור עליהם מתנועות בלתי רצוניות היכולות לפגוע בתוצאות. להימנע מכניסה למים עומדים כמו אמבטיה, בריכה, ים, או מקווה.

האם מדובר בניתוח כואב?

ההחלמה מהניתוח לא מלווה בכאבים והניתוח נחשב לקל יחסית. מדובר בניתוח מוצלח ושכיח שמשפר הבטחון העצמי של המנותחים בצורה משמעותית.
את התוצאה רואים מיד, אך תוצאה סופית מתקבלת רק לאחר כשלושה חודשים כשהנפיחות יורדת.
התוצאות הן לכל החיים אך יש לדעת שאחד מהסיבוכים הוא חזרת המצב לקדמותו לכן במשך כחודשיים לאחר הניתוח יש לשמור על האוזניים ממכה משחקי כדור וכו׳ ובשינה לישון עם רצועה (טניסאים) שמחזיקה את האוזניים צמודות במהלך השינה.

ד"ר אבי וינברג – מומחה לכירורגיה פלסטית

מעוניינים לטפל באסתטיות של האוזניים שלכם בעזרתו של מומחה בעל ניסיון רב שנים? דוקטור אבי וינברג מבצע ניתוחים להצמדת אוזניים מזה שנים רבות, ויודע בדיוק מהם כל השיקולים שצריכים לבוא בחשבון לפני ניתוח מהסוג הזה.
לפרטים נוספים אודות אופי הניתוח, הפקטורים שצריכים לשקול וההתאמה של הניתוח לרצונות שלכם, אתם מוזמנים ליצור קשר עם ד"ר אבי וינברג והוא ישמח לערוך אתכם פגישה בכדי לבדוק את מצב האוזניים שלכם ולהחליט מה ניתן לעשות.

עודפי עור בבטן מיני מתיחת בטן מתיחת בטן אחרי ניתוח קיסרי מתיחת בטן היקפית שאיבת שומן בלייזר שאיבת שומן בסנטר שאיבת שומן בידיים כירורג פלסטי כמה עולה ניתוח מתיחת בטן? סוגים שונים של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים בתל אביב סוגים שונים של שאיבות שומן שיפור בביטחון העצמי של האישה ניתוח אוזניים לילדים ניתוח הגדלת חזה מחיר הליך מתיחת הפנים בוטוקס וכל הכרוך בכך להרגיש תמיד גברי 5 תרגילים לעיצוב הגוף כל מה שרציתם לדעת על ניתוחי העפעפיים איך לשמור על פנים צעירות לאורך זמן? שיטות לשמור על חזה מורם ויציב אילו שאלות צריך לשאול בפגישת ייעוץ עם מנתח פלסטי? כל הדרכים לחיטוב ועיצוב הגוף שאיבת שומן מחיר מאיזה גיל אפשר לעשות ניתוח אף? כיצד רצוי לבחור מנתח פלסטי? האם שאיבת שומן זה תחליף לדיאטה? מה משותף לשאיבת שומן ולהרזיה כמה זמן מחזיקות התוצאות של ניתוח שאיבת שומן? שיטות לשאיבת שומן בין שאיבת שומן לתזונה נכונה כיסוי ביטוחי של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים משולבים: יתרונות וחסרונות ניתוחים אסתטיים בגיל השלישי איפור לאחר ניתוח פלסטי כיצד לבחור מנתח פלסטי? 10 דברים שחשוב לזכור לפני שעושים מתיחת פנים ניתוחי חזה לחזה נפול מהפך קוסמטי אחרי ההריון שאלות ותשובות על בוטוקס מול מתיחת פנים השפעתם של ניתוחי חזה על דימוי הגוף כנס בברצלונה – מרץ 2015 איך לבחור מנתח פלסטי? 7 דברים שיש לדעת על מתיחת בטן ניתוח להגדלת חזה והשפעתו על רגישות השד הגדלת חזה: שתלים ואלרגיות כל מה שצריך לדעת על ניתוחי חזה שיקולים וההחלטות לפני ניתוח הגדלת חזה ניתוחי הגדלת חזה בצבא האם יש דבר כזה? טכניקות חדשות למראה צעיר יותר ניתוח שחזור שד לאחר הוצאת גידול האם ניתוח הגדלת חזה מתאים לי? הגדלת חזה לפני הריון משנים מראה ותדמית טיפוח הפנים: 3 טיפולים אסתטיים ללא ניתוחים כל מה שצריך לדעת על ניתוח מתיחת בטן

    פנו אלינו ונחזור אליכם בהקדם

    התקשר עכשיו: 077-9966784