השפעתם של ניתוחי חזה על דימוי הגוף

היום הטכניקות של ניתוחי חזה השתנו ועולם האסתטיקה מציע לנו שינויים פחות פולשניים שתוצאותיהם חיוביות ללא צורך בשימוש עם שתלי סיליקון שעלולים להזיק לבריאות.

ישנן הרבה נשים שאינן מרוצות מהמראה של השדיים שלהן. עד כה, נשים עברו ניתוח להגדלת חזה, או הקטנת החזה וכן עברו ניתוחים, בהם השתילו להן שתלים לתוך החזה. ניתן למצוא כמה סוגים של ניתוחי חזה כגון ניתוח להרמת / הקטנת החזה, כמו ניתוח עיצוב החזה מבלי להכניס לחזה חומרים שונים. אם למשל הפטמות גדולות מדי, או שקועות מדי, שדיים אי סימטריים ועוד. המהות של ניתוח חזה מסוג זה, היא להשאיר את השד טבעי אך, משופר.

ניתוח חזה מיועד לנשים שמרוצות מגודל החזה שלהן, אך לא מצורתו. ניתוחי החזה הנפוצים ביותר הם הגדלה והקטנה של חזה וניתן לראות צעירות שכבר מגיל 17, מעוניינות בהגדלת חזה. יש לעבור ניתוח חזה מסוג זה, רק אצל מנתח פלסטי מומחה, אשר יש לו ניסיון של שנים בניתוחים של חזה. כאשר מדובר על ניתוח של החדרת שתלים לחזה חשוב כי השתלים יהיו מאושרים ע"י ה- FDA.

סוגי ניתוחי חזה

ניתוחי חזה הינם בין הניתוחים הפלסטיים הפופולריים ביותר, ונשים רבות בוחרות לעבור ניתוחים להגדלת חזה, ניתוחים להקטנת חזה, ניתוחים להרמת חזה וניתוחים לתיקון אסימטריה של החזה. ניתוחי חזה אמנם נחשבים לניתוחים אסתטיים, ובמקרים מסוימים גם רפואיים, אולם במקרים רבים הם מונעים משיקולים פסיכולוגיים ומבעיות של דימוי גוף שלילי או נמוך. חזה האישה הוא מרכיב חשוב בזהות המינית שלה והוא מסמל יותר מכל את הנשיות ואת מיניות האישה.

כבר בגיל ההתבגרות נערות משוות את עצמן לחברותיהן ובודקות את גודל החזה שלהן, המבנה שלו וצורת הפטמות ביחס לאחרות. חלקן חוות מפח נפש שלחברותיהן כבר יש ניצני חזה והן עדיין "שטוחות", אחרות מתביישות בחזה שהקדים לצמוח וכולן מפתחות דימוי גוף כלפי עצמן שמושפע גם מהנתונים הפיסיים של גופן, אך גם מהסביבה, מהמסרים שהן מקבלות ומהחינוך המיני שקיבלו, או לא קיבלו. בנוסף, החזה הנשי משתנה לאורך חיי האישה וצורתו וגודלו משתנים בעקבות עליה וירידה במשקל, הריונות והנקות והגיל. כך שנשים ממשיכות להשוות את החזה שלהן לא רק לאחרות אלא גם למה שהיה בעבר.

ייעוץ ראשוני לפני שניגשים לניתוח

בייעוץ הראשוני של המטופלת לגבי ניתוח חזה, המנתח הפלסטי יבחן את שדיה, יצלם את התיק הרפואי שלה וכן, ישקול גורמים כמו הגודל ומבנה השדיים, איכות העור ומיקום הפטמות והעטרות. אם השדיים של המטופלת נפולים, המנתח הפלסטי, ישקול ניתוח הרמת החזה, בשילוב של הגדלת חזה. חשוב כי למטופלת יהיה את כל המידע לגבי תרופות שהיא נוטלת, ההיסטוריה הרפואית שלה וכן, יש לציין בפני הרופא, אם ישנה היסטוריה משפחתית של סרטן השד. למרות שאין כל הוכחה לכך, כי הניתוח מעלה את הסיכוי לסרטן השד, אך בעת בדיקת ממוגרפיה, היא הופכת להיות קשה יותר עקב הניתוח. אם המטופלת מתכוננת לבצע דיאטה, היא גם צריכה לציין זאת בפני הרופא. אם המטופלת, מתכוונת להכנס להריון יש לדבר על כך עם המנתח, היות והריון משנה את צורת החזה וישפיע על תוצאות ארוכות טווח.

ניתוח להרמת החזה

ישנם סוגים של ניתוחי חזה, כמו למשל הרמת החזה שמיועדים לחזה שצנח בגלל הריון והנקה. ניתן לבצע ניתוח להרמת החזה, עם או בלי שתלים. יש לקבל את המידע המלא, באמצעות הרופא המנתח, כמו הכנה לפני ניתוח, שאלות רלוונטיות של המנותחת, החלמה לאחר הניתוח והכנה לפניו. ניתן למצוא גם ניתוחים לגברים בחזה, אשר החזה שלהם דומה לאישה, בשל השומן שצבר סביב החזה. מראה זה אינו אסטטי וישנם רבים אשר מבצעים ניתוח זה, גם באמצעות כירורגים פלסטיים. ניתוחים נוספים בחזה, יכולים להיות בגלל שדיים גדולים מדי. ניתוחי הקטנת החזה הם ניתוחים נפוצים בכירורגיה הפלסטית. יש נשים שהגודל של השדיים שלהן, מפריע להן מבחינת הכובד, הזעת יתר בקיץ ומראה לא אסטטי או לא פרופורציונלי ביחס לגופן.

הקטנת חזה לנשים עם חזה גדול

חלק מהנשים לומדות עם הזמן והבגרות להשלים עם החזה המעט קטן שלהן, עם חזה גדול מאוד ועם הבדלים בין שני השדיים. חלקן לא מצליחות להשלים עם זה וחלקן בוחרות לבצע ניתוח שיתקן את שמפריע להן. נשים בעלות חזה קטן מעוניינות בחזה גדול יותר כדי להרגיש סקסיות ומושכות, נשים בעלות חזה גדול מדי מעוניינות להקטין אותו כדי להרגיש בנוח יותר, נשים בעלות חזה נפול, בעיקר אחרי לידות ועם התקדמות הגיל, מעוניינות להרים את החזה ולייצב אותו ונשים בעלות חזה אסימטרי מעוניינות לתקן זאת ולקבל מראה סימטרי ומושך. כך או כך, מטרת ניתוחי החזה במקרים אלו היא לתרום לשיפור דימוי הגוף של האישה בעיני עצמה ולשפר את הביטחון העצמי שלה ואת תחושת הנשיות.

הצלחת הניתוח

כדי שניתוח הגדלת חזה יצליח ותוצאותיו אכן יתרמו לדימוי גוף חיובי בקרב האישה, יש לבצע תיאום ציפיות ולבחון אם באמת ציפיות האישה ריאליות ואם אכן ניתוח חזה יכול לספק את רצונותיה. כדי לעשות זאת, כדאי להבין את הסיבות האמיתיות שברצונן לעבור ניתוח חזה שכזה. חשוב להבין כי ניתוח חזה אינו תרופת פלא שמקפיצה את הביטחון העצמי לכל מי שחווה בעיות רגשיות מסוימות, אך ניתוח חזה יכול בהחלט לתרום להעלאת דימוי הגוף והביטחון העצמי במקרים מסוימים, בעיקר כשמדובר בניתוחי חזה לתיקון מומים כגון אסימטריה בחזה.

כאשר מעוניינים לבצע ניתוח חזה, יש לפנות למומחים בדבר, כמו כירורגים פלסטיים מובילים בתחומם. אם יש לכם המלצות ותוצאות יפות מניתוח חזה שעברה חברה שלכן, כדאי כי תגיעו לקליניקה של הרופא שניתח אותה להצעת מחיר והיכרות עם הרופא.

אחד הרופאים המוכרים בארץ הינו ד"ר אבי וינברג, אשר שמו הולך לפניו מזה שלושים שנה.

עודפי עור בבטן מיני מתיחת בטן מתיחת בטן אחרי ניתוח קיסרי מתיחת בטן היקפית שאיבת שומן בלייזר שאיבת שומן בסנטר שאיבת שומן בידיים כירורג פלסטי כמה עולה ניתוח מתיחת בטן? סוגים שונים של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים בתל אביב סוגים שונים של שאיבות שומן שיפור בביטחון העצמי של האישה ניתוח אוזניים לילדים ניתוח הגדלת חזה מחיר הליך מתיחת הפנים בוטוקס וכל הכרוך בכך להרגיש תמיד גברי 5 תרגילים לעיצוב הגוף כל מה שרציתם לדעת על ניתוחי העפעפיים איך לשמור על פנים צעירות לאורך זמן? שיטות לשמור על חזה מורם ויציב אילו שאלות צריך לשאול בפגישת ייעוץ עם מנתח פלסטי? כל הדרכים לחיטוב ועיצוב הגוף שאיבת שומן מחיר מאיזה גיל אפשר לעשות ניתוח אף? כיצד רצוי לבחור מנתח פלסטי? האם שאיבת שומן זה תחליף לדיאטה? מה משותף לשאיבת שומן ולהרזיה כמה זמן מחזיקות התוצאות של ניתוח שאיבת שומן? שיטות לשאיבת שומן בין שאיבת שומן לתזונה נכונה כיסוי ביטוחי של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים משולבים: יתרונות וחסרונות ניתוחים אסתטיים בגיל השלישי איפור לאחר ניתוח פלסטי כיצד לבחור מנתח פלסטי? 10 דברים שחשוב לזכור לפני שעושים מתיחת פנים ניתוחי חזה לחזה נפול מהפך קוסמטי אחרי ההריון שאלות ותשובות על בוטוקס מול מתיחת פנים השפעתם של ניתוחי חזה על דימוי הגוף כנס בברצלונה – מרץ 2015 איך לבחור מנתח פלסטי? 7 דברים שיש לדעת על מתיחת בטן ניתוח להגדלת חזה והשפעתו על רגישות השד הגדלת חזה: שתלים ואלרגיות כל מה שצריך לדעת על ניתוחי חזה שיקולים וההחלטות לפני ניתוח הגדלת חזה ניתוחי הגדלת חזה בצבא האם יש דבר כזה? טכניקות חדשות למראה צעיר יותר ניתוח שחזור שד לאחר הוצאת גידול האם ניתוח הגדלת חזה מתאים לי? הגדלת חזה לפני הריון משנים מראה ותדמית טיפוח הפנים: 3 טיפולים אסתטיים ללא ניתוחים כל מה שצריך לדעת על ניתוח מתיחת בטן

    פנו אלינו ונחזור אליכם בהקדם

    התקשר עכשיו: 077-9966784