טיפוח הפנים: 3 טיפולים אסתטיים ללא ניתוחים

ניתוחים פלסטיים הפכו בשנים האחרונות לשגרתיים והרבה מאד נשים בוחרות בהם בתור פתרון ליצירת עור פנים חלק, נקי וצעיר. אבל הרבה לפני שמתמסרים לסכין המנתחים, יש שפע של טיפולים נוספים שיכולים להטיב עם עור הפנים שלנו ולהפוך אותו ליפיפה ומטופח. מטיפולים להצערת העור ועד הסרת שיער בפנים – הנה כמה טכניקות שלא מחייבות פגישה עם המנתח.

מתיחת פנים ללא ניתוח – הטכנולוגיה שחוסכת ניתוחים

היום ניתן לבצע מתיחת פנים ללא ניתוח, באמצעות מכשור מתקדם וטכנולוגיות המבוססות על פולסים חשמליים וחומרים קוסמטיים מקצועיים. קיימת טכנולוגיית מיקרו קארנט, שמעוררת למעשה תגובות כימיות בתאי העור.

הפולסים החשמליים העדינים מסייעים למיצוק שרירי הפנים והצוואר, הם מסייעים להחדיר חומרים פעילים איכותיים, שהם חלק מהטיפול, ולהזין את העור בצורה מיטבית. בנוסף, באמצעות הטכנולוגיה הזו ניתן לצמצם את הקמטוטים הקטנים בעור.

זוהי רק אחת מכמה שיטות טכנולוגיות שקיימות היום ומאפשרות לוותר על הניתוח הפלסטי ולהנות מטיפול להצערת עור הפנים ללא חיתוך, תפרים וכדומה.

כמובן שניתן לקבל ייעוץ על ניתוח מתיחת פנים מקצועי ואיכותי הכולל את יתרונותיו הייחודיים.

הסרת שיער בפנים – בעיה שגרתית שלא מדברים עליה

נשים רבות סובלות משיעור בפנים, שמונע מהן להרגיש מטופחות ונינוחות. השיעור יכול להופיע לאחר הריונות ולידות, כחלק מתהליך ההזדקנות של העור ולעיתים הוא פשוט היה שם כל הזמן ולא נמצא פתרון לטווח ארוך. היום ניתן להסיר שיער מאזור הפנים בקלות, באמצעות כמה שיטות שונות שלא מחייבות ניתוח.

שיטת Ymax שמתבצעת באמצעות מכשור טכנולוגי המבוסס על קרני אור, מתאימה לנשים בכל הגילאים שזקוקות לטיפול הסרת שיער בפנים בדרגות קושי שונות – משיעור קל ועד כבד. הטיפול אופטימלי כשמדובר בשיער כהה יחסית ולכן נשים בהירות שיער או בעלות שיער לבן, יוכלו להיעזר בטכניקות אחרות, שגם הן לא דורשות ניתוח, ביניהן אפילציה למשל.

שיטת Ymax מבוצעת במשך כמה טיפולים הנקבעים לאחר אבחון מקצועי בקליניקה והיתרון הוא שאין צורך למרוט את השיער לפני באמצעות גילוח או שעווה, אלא חשוב להותיר את השיער כמו שהוא על מנת שהאבחון והטיפול יהיו מוצלחים. השיטה אינה דורשת מנוחה או כל פעילות מיוחדת לאחר מכן, למעט חשיפה מוגזמת לשמש.

הזרקת בוטוקס – לשבור את המיתוס

הבוטוקס (Botox) סבל במשך שנים מכמה מיתוסים בעייתיים אבל בשנים האחרונות הוא הופך לאמצעי יעיל בשימוש בעולם הטיפוח והצערת העור. ממש כמו הסרת שיער בפנים גם טיפול בוטוקס אינו דורש היערכות מיוחדת לפני ואחרי הטיפול. ההזרקה נעשית על ידי המטפל המומחה במהירות ואינה כרוכה בכאב.

לאחר הטיפול ניתן לראות את האפקט כמעט באופן מיידי – הקמטוטים והקמטים נעלמים, העור נראה חלק וצעיר יותר והתחושה נהדרת. למרות המיתוס המוכר על שינוי הבעות הפנים, הזרקה מקצועית ומדויקת לא תיצור עיוות של הבעת הפנים אלא מראה טבעי, צעיר ונהדר.

עולם הטיפולים הקוסמטיים להצערת העור מציע עוד ועוד טיפולים כאלו שאינם דורשים ניתוח פלסטי ומספקים מענה לנשים רבות שרוצות להנות מעור חלק, צעיר ומטופח.

עודפי עור בבטן מיני מתיחת בטן מתיחת בטן אחרי ניתוח קיסרי מתיחת בטן היקפית שאיבת שומן בלייזר שאיבת שומן בסנטר שאיבת שומן בידיים כירורג פלסטי כמה עולה ניתוח מתיחת בטן? סוגים שונים של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים בתל אביב סוגים שונים של שאיבות שומן שיפור בביטחון העצמי של האישה ניתוח אוזניים לילדים ניתוח הגדלת חזה מחיר הליך מתיחת הפנים בוטוקס וכל הכרוך בכך להרגיש תמיד גברי 5 תרגילים לעיצוב הגוף כל מה שרציתם לדעת על ניתוחי העפעפיים איך לשמור על פנים צעירות לאורך זמן? שיטות לשמור על חזה מורם ויציב אילו שאלות צריך לשאול בפגישת ייעוץ עם מנתח פלסטי? כל הדרכים לחיטוב ועיצוב הגוף שאיבת שומן מחיר מאיזה גיל אפשר לעשות ניתוח אף? כיצד רצוי לבחור מנתח פלסטי? האם שאיבת שומן זה תחליף לדיאטה? מה משותף לשאיבת שומן ולהרזיה כמה זמן מחזיקות התוצאות של ניתוח שאיבת שומן? שיטות לשאיבת שומן בין שאיבת שומן לתזונה נכונה כיסוי ביטוחי של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים משולבים: יתרונות וחסרונות ניתוחים אסתטיים בגיל השלישי איפור לאחר ניתוח פלסטי כיצד לבחור מנתח פלסטי? 10 דברים שחשוב לזכור לפני שעושים מתיחת פנים ניתוחי חזה לחזה נפול מהפך קוסמטי אחרי ההריון שאלות ותשובות על בוטוקס מול מתיחת פנים השפעתם של ניתוחי חזה על דימוי הגוף כנס בברצלונה – מרץ 2015 איך לבחור מנתח פלסטי? 7 דברים שיש לדעת על מתיחת בטן ניתוח להגדלת חזה והשפעתו על רגישות השד הגדלת חזה: שתלים ואלרגיות כל מה שצריך לדעת על ניתוחי חזה שיקולים וההחלטות לפני ניתוח הגדלת חזה ניתוחי הגדלת חזה בצבא האם יש דבר כזה? טכניקות חדשות למראה צעיר יותר ניתוח שחזור שד לאחר הוצאת גידול האם ניתוח הגדלת חזה מתאים לי? הגדלת חזה לפני הריון משנים מראה ותדמית טיפוח הפנים: 3 טיפולים אסתטיים ללא ניתוחים כל מה שצריך לדעת על ניתוח מתיחת בטן

    פנו אלינו ונחזור אליכם בהקדם

    התקשר עכשיו: 077-9966784