טכניקות חדשות למראה צעיר יותר

החל משנות ה – 40 לחיינו הפנים עוברים שינויים משמעותיים. הלחיים צונחות והעור מדולדל יותר. תוסיפו לזה את הנזקים שנגרמים לעור כתוצאה מקרינת השמש, זיהום אוויר, עישון סיגריות ותזונה לא בריאה.

בסופו של דבר קיבלתם עור זקן שפוגם במראה הפנים שלנו. בעבר הפתרון היחיד להצערת הפנים היה ניתוח מתיחת פנים. אך בשנים האחרונות ניתן לבצע טיפולי הצערה רבים של העור, תוך שימוש בטכניקות חדשניות שלא כרוכות בניתוח. במרפאת ד"ר אבי ויינברג מציעים כיום בנוסף לניתוחי מתיחת פנים גם טיפול של מתיחת פנים בחוטים, טיפול שמתבצע ללא ניתוח והסיכון בו הוא מינימלי.

מתיחת פנים בחוטים

בטיפול מותחים את העור באמצעות חוטים חדשניים שפיתחה חברת Silhouette האמריקאית. היתרון של החוטים הללו הוא שלאחר שנתיים החוטים נספגים בגוף, משתלבים עם תאי העור ולא מהווים גורם בעייתי כלל. הטכניקה הזו זכתה לאישור המחמיר של רשות המזון והתרופות האמריקאית (FDA) וגם לאישור האיחוד האירופי. הטיפול כולל שילוב בין מתיחה בחוטים והזרקת חומרי מילוי לפנים, כך שבחלק מהפציינטים ניתן לקבל תוצאות משמעותיות מבחינת המראה, וזאת ללא צורך בניתוח מורכב. הפעולה מתבצעת במרפאה ולאחר יום-יומיים ניתן כבר לחזור לתפקוד רגיל.

טכניקה חדשנית להצערת הפנים

השימוש בטכניקה החדשנית הוא בלעדי לד"ר וינברג, בעוד שמרפאות רבות בארץ משתמשות בטכניקה הישנה שמבוססת על חוטי ניילון, שאינם נספגים.החוטים נשארים כגוף זר מה שעלול ליצור סיבוכים בעתיד. גם במקרים שבהם נדרש טיפול משמעותי יותר, עדיין אפשר להימנע מהניתוח הרגיל. במרפאת ד"ר ויינברג מציעים גם ניתוח בשיטת LipoStructure, שיטה שפיתח ד"ר סידני קולמן מניו-יורק ונחשבת לפורצת דרך.

טכניקת הזרקת תאי השומן

באמצעות הטכניקה הזאת שואבים מעט שומן מאזור אחר בגוף ומעבירים אותו תהליך הכנה קצר. לאחר מכן מזריקים את השומן לאזורים הבעייתיים תוך שימוש בטכניקות עיצוב שונות. היתרון בשיטת הניתוח הזו הוא בכך שהיא פחות פולשנית מהניתוחים הרגילים, שנעשים באמצעות חיתוך העור. בטכניקת ההזרקה נעשה שימוש במזרקים מיוחדים שמקטינים את הסיכונים לפגיעה בעצבים או בעור בצורה משמעותית.

הזרקת תאי שומן

השימוש בתאי שומן להצערת העור הוא חידוש משמעותי שצובר תאוצה בשנים האחרונות. מכיוון שמדובר בתאי שומן שנלקחו מהגוף שלנו הם נקלטים בצורה טבעית ולצמיתות. תאי השומן שלנו כוללים גם תאי גזע שומניים שמשפרים את איכות העור באזורים אליהם הוזרקו. השימוש בהזרקות תאי שומן מסייע לא רק לפנים אלא גם לאזורים נוספים. טכניקה חדשה שהגיעה עכשיו לישראל מטפלת באזור שעד עכשיו נחשב לבעייתי מאוד מבחינת מראה – כפות הידיים. עם השנים הגידים וכלי הדם בידיים הופכים לבולטים יותר ומסגירים את המראה המבוגר. באמצעות הזרקת שומן מתחת לעור, באזור גב כף היד, כל הגידים וכלי הדם מתרחקים, ומתקבל מראה רענן ומתוח.

עודפי עור בבטן מיני מתיחת בטן מתיחת בטן אחרי ניתוח קיסרי מתיחת בטן היקפית שאיבת שומן בלייזר שאיבת שומן בסנטר שאיבת שומן בידיים כירורג פלסטי כמה עולה ניתוח מתיחת בטן? סוגים שונים של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים בתל אביב סוגים שונים של שאיבות שומן שיפור בביטחון העצמי של האישה ניתוח אוזניים לילדים ניתוח הגדלת חזה מחיר הליך מתיחת הפנים בוטוקס וכל הכרוך בכך להרגיש תמיד גברי 5 תרגילים לעיצוב הגוף כל מה שרציתם לדעת על ניתוחי העפעפיים איך לשמור על פנים צעירות לאורך זמן? שיטות לשמור על חזה מורם ויציב אילו שאלות צריך לשאול בפגישת ייעוץ עם מנתח פלסטי? כל הדרכים לחיטוב ועיצוב הגוף שאיבת שומן מחיר מאיזה גיל אפשר לעשות ניתוח אף? כיצד רצוי לבחור מנתח פלסטי? האם שאיבת שומן זה תחליף לדיאטה? מה משותף לשאיבת שומן ולהרזיה כמה זמן מחזיקות התוצאות של ניתוח שאיבת שומן? שיטות לשאיבת שומן בין שאיבת שומן לתזונה נכונה כיסוי ביטוחי של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים משולבים: יתרונות וחסרונות ניתוחים אסתטיים בגיל השלישי איפור לאחר ניתוח פלסטי כיצד לבחור מנתח פלסטי? 10 דברים שחשוב לזכור לפני שעושים מתיחת פנים ניתוחי חזה לחזה נפול מהפך קוסמטי אחרי ההריון שאלות ותשובות על בוטוקס מול מתיחת פנים השפעתם של ניתוחי חזה על דימוי הגוף כנס בברצלונה – מרץ 2015 איך לבחור מנתח פלסטי? 7 דברים שיש לדעת על מתיחת בטן ניתוח להגדלת חזה והשפעתו על רגישות השד הגדלת חזה: שתלים ואלרגיות כל מה שצריך לדעת על ניתוחי חזה שיקולים וההחלטות לפני ניתוח הגדלת חזה ניתוחי הגדלת חזה בצבא האם יש דבר כזה? טכניקות חדשות למראה צעיר יותר ניתוח שחזור שד לאחר הוצאת גידול האם ניתוח הגדלת חזה מתאים לי? הגדלת חזה לפני הריון משנים מראה ותדמית טיפוח הפנים: 3 טיפולים אסתטיים ללא ניתוחים כל מה שצריך לדעת על ניתוח מתיחת בטן

    פנו אלינו ונחזור אליכם בהקדם

    התקשר עכשיו: 077-9966784