כירורג פלסטי

ד"ר אבי וינברג הוא כירורג פלסטי  פרטי מומחה בין המובילים בארץ. ניהל בעבר את המחלקה לכירורגיה פלסטית בבית החולים "ברזילי" באשקלון. ד"ר אבי וינברג בכיר בבית החולים רפאל ובעלים של רשת מרפאות פרטיות בתל אביב ובירושלים. במהלך שנות עבודותיו הרבות בתחום, עבר השתלמויות שונות ברחבי אירופה ובארצות הברית וצבר ניסיון ניתוחי רב הן בפלסטיקה אסתטית והן בפלסטיקה משקמת.

דר' וינברג חבר באיגוד הישראלי של כירורגיה פלסטית ISPS, חבר באיגוד האירופאי ללייזר בכירורגיה אסתטית ולוקח חלק בכנסים ברחבי אירופה וארה"ב.

כירורג פלסטי פרטי

דר' וינברג הוא כירורג פלסטי מומחה שערך אלפי ניתוחים פלסטיים כולל ניתוחים משקמים לנפגעי תאונות שונות ופיגועים והן פלסטיקה אסתטית על כל גווניה. כאשר נכנסים לאחת ממרפאותיו של דר' וינברג מרגישים מיד בבית. השילוב בין מקצועיותו חסרת הפשרות, ניסיונו הכביר לאורך השנים ובין גישתו האישית ויחסו החם הם המייחדים את מרפאותיו ומעניקים תחושת בטחון ושקט נפשי למטופליו הרבים.

אלפי מנותחים ומנותחות מאושרים יכולים להעיד על מומחיותו וגישתו האישית של דר' וינברג. בעשרות השנים בהם ניתח אלפי ניתוחים פלסטיים בארץ ובעולם, למד דר' וינברג כי האתגר הגדול העומד בפני המנותחים אינו מסתיים בפעולה הכירורגית עצמה, אלא שמירה על תוצאות הניתוח הכירורגי ובנוסף מעבר לאורח חיים בריא יותר, כזה המגן על תוצאות הפעולה, ומשמר אותו לאורך שנים רבות.

כל מטופל ומטופלת, המגיעים למרפאתו של דר' וינברג, מקבלים הסבר מקיף אודות מהלך הניתוח ותהליך ההתאוששות הצפוי לאחריו וכן איך לשמר את התוצאות שהתקבלו לאורך זמן.

ככירורג פלסטי מומחה, מקפיד דר' וינברג להתעדכן בכל החידושים בתחום, לעבור השתלמויות מקצועיות ולהביא את שיטות הטיפול המתקדמות ביותר למרפאתו. כשאתם מחפשים כירורג פלסטי עמו תוכלו להתייעץ בצורה מקצועית ולעבור את התהליך בליווי אישי וללא חששות, דר' וינברג הוא הכתובת אליה אתם צריכים לפנות.

קורות החיים של ד"ר ויינברג

בשנת 1980 סיימתי לימודי רפואה באוניברסיטת תל אביב. עם סיום הלימודים נסעתי לאוניברסיטת לייג׳ בבלגיה להתמחות בכירורגיה כללית. בבלגיה נחשפתי לכירורגיה הפלסטית.

כשסיימתי את ההתמחות ב 1986 חזרתי לארץ והתמחיתי בכירורגיה פלסטית בהדסה עין כרם.
ב – 1991 לאחר שסיימתי את התמחותי בהדסה  מוניתי לרופא בכיר קבוע והתקדמתי במקביל במסלול האקדמי.

אני חבר באיגוד הישראלי והאיגוד הבינלאומי לכירורגיה פלסטית ואסתטית. במהלך שנותיי בהדסה רכזתי את תחום המומים הקרניופציאליים שנתן לי מידע עצום על ניתוחי הפנים ( אף, עפעפיים, צוואר, מצח ופנים).

ב – 1999 קבלתי את המינוי לנהל את היחידה לטיפול במומים מולדים וטראומה של הראש והפנים.

עוד במהלך ההתמחות התמחיתי בתחום הלייזרים בכירורגיה פלסטית והקמתי את מרכז הלייזרים בהדסה. הייתי בין הראשונים שעסקו בתחום זה.

ב – 1998 הקמתי וניהלתי בהדסה את המרכז לכירורגיה אסתטית לאחר השתלמויות בתחום הכירורגיה האסתטית במתיחות פנים בארה״ב (דר׳ טימוטי מרטנס), ניתוחי מצח אנדוסקופיים בצרפת (דר׳ דלמר), ניתוחי אף בצרפת (דר׳ גילבר אייש).

ניתוחי שד (הגדלת חזה, הרמת, חזה, הקטנת חזה ושחזור חזה) באיטליה ברצלונה ולונדון.

ניתוחי בטן בניס ואנטיב בצרפת כולל ניתוחים לעיצוב הגוף מחדש לאחר ירידות מסיביות במשקל לאחר ניתוחים בריאטריים (קיצורי קיבה).

שאיבות והזרקות שומן עצמוני לאזורי גוף שונים בפריז וניו יורק. עד היום אני בהשתלמויות בתחומי הכירורגיה האסתטית כולל הזרקות בוטוקס וחומצה היאלורונית בציריך בשוויץ.

פרסמתי כ- 40 מאמרים בעיתונים מדעיים והשתתפתי בכתיבתם של 5 פרקים בספרים בנושא הטיפול במומים בפנים והגולגולת.

בשנת 2000 זכיתי במכרז לניהול המחלקה לכירורגיה פלסטית בביה״ח האוניברסיטאי ברזילי אך נעניתי לבקשת הנהלת הדסה ולא עזבתי.

ב- 2001 לאחר שלא נענו לבקשתי להרחיב את הפעילות של היחידה לכירורגיה פלסטית עזבתי וניהלתי את הכירורגיה הפלסטית ״בבית גדי״ בנתניה.

רק ב – 2008 לבקשת בית החולים ברזילי החלטתי לעבור לדרום ולנהל את המחלקה לכירורגיה פלסטית בברזילי. הגענו להישגים משמעותיים באזור הדרום כולל טיפול בפצעים קשיי ריפוי בין המובילים בארץ. במהלך שנים אלה צברתי ניסיון עצום שאותו אני מנצל בטיפולי בפציינטים המגיעים אלי לניתוחים פלסטיים ואסתטיים.

 

ניסיון אקדמי ומעשי

•  התמחה בכירורגית כף יד ובמיקרו כירורגיה בבלגיה.
•  כירורגית לייזר באוניברסיטת HARVARD בארה"ב.
•  מרצה של כירורגיה פלסטית באוניברסיטה העברית בירושלים.
•  כירורגיה אסתטית ואנדוסקופיה, התמחות בהשתלות שיער בפריס צרפת.
•  תיקון מומים מולדים גולגולת ופנים דבוס שוויץ.
•  הצערת פנים בפריס ובניו יורק.
•  התמחות בהצרת היקפים בצרפת.
•  הגדלת חזה עם שתלים אנטומיים בשוודיה.
•  השתתף בניתוחים רבים באירופה בארה"ב.
•  ביצע אלפי ניתוחים פלסטיים מגוונים בארץ.

ניסיון ניהולי ככירורג פלסטי

•  הקים את היחידה ללייזר במחלקת כירורגיה פלסטית ב"הדסה עין כרם".
•  הקים וניהל את המרכז לכירורגיה אסתטית ב"הדסה עין כרם".
•  ניהל את מחלקת כירורגיה פלסטית ב"בית גדי" בנתניה.
•  ניהל את מחלקת כירורגיה פלסטית ב"הדסה עין כרם".
•  מנהל בימים אלו מחלקת כירורגיה פלסטית בבי"ח ברזילי.
•  מנתח פלסטי בכיר בבית החולים רפאל.

עודפי עור בבטן מיני מתיחת בטן מתיחת בטן אחרי ניתוח קיסרי מתיחת בטן היקפית שאיבת שומן בלייזר שאיבת שומן בסנטר שאיבת שומן בידיים כירורג פלסטי כמה עולה ניתוח מתיחת בטן? סוגים שונים של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים בתל אביב סוגים שונים של שאיבות שומן שיפור בביטחון העצמי של האישה ניתוח אוזניים לילדים ניתוח הגדלת חזה מחיר הליך מתיחת הפנים בוטוקס וכל הכרוך בכך להרגיש תמיד גברי 5 תרגילים לעיצוב הגוף כל מה שרציתם לדעת על ניתוחי העפעפיים איך לשמור על פנים צעירות לאורך זמן? שיטות לשמור על חזה מורם ויציב אילו שאלות צריך לשאול בפגישת ייעוץ עם מנתח פלסטי? כל הדרכים לחיטוב ועיצוב הגוף שאיבת שומן מחיר מאיזה גיל אפשר לעשות ניתוח אף? כיצד רצוי לבחור מנתח פלסטי? האם שאיבת שומן זה תחליף לדיאטה? מה משותף לשאיבת שומן ולהרזיה כמה זמן מחזיקות התוצאות של ניתוח שאיבת שומן? שיטות לשאיבת שומן בין שאיבת שומן לתזונה נכונה כיסוי ביטוחי של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים משולבים: יתרונות וחסרונות ניתוחים אסתטיים בגיל השלישי איפור לאחר ניתוח פלסטי כיצד לבחור מנתח פלסטי? 10 דברים שחשוב לזכור לפני שעושים מתיחת פנים ניתוחי חזה לחזה נפול מהפך קוסמטי אחרי ההריון שאלות ותשובות על בוטוקס מול מתיחת פנים השפעתם של ניתוחי חזה על דימוי הגוף כנס בברצלונה – מרץ 2015 איך לבחור מנתח פלסטי? 7 דברים שיש לדעת על מתיחת בטן ניתוח להגדלת חזה והשפעתו על רגישות השד הגדלת חזה: שתלים ואלרגיות כל מה שצריך לדעת על ניתוחי חזה שיקולים וההחלטות לפני ניתוח הגדלת חזה ניתוחי הגדלת חזה בצבא האם יש דבר כזה? טכניקות חדשות למראה צעיר יותר ניתוח שחזור שד לאחר הוצאת גידול האם ניתוח הגדלת חזה מתאים לי? הגדלת חזה לפני הריון משנים מראה ותדמית טיפוח הפנים: 3 טיפולים אסתטיים ללא ניתוחים כל מה שצריך לדעת על ניתוח מתיחת בטן

    פנו אלינו ונחזור אליכם בהקדם

    התקשר עכשיו: 077-9966784