כנס בברצלונה – מרץ 2015

בשנים האחרונות, תחום ניתוחי השדיים התקדם והתפתח מאוד. יותר כינוסים מבעבר העוסקים בתחום זה בלבד. אני משתתף תמידי בכינוסים אלה בכל שנה, לומד על החידושים בגישה ובטכניקות הניתוחיות. ניתוחי השדיים כוללים, שחזורי שד, לאחר כריתות חלקיות ומלאות של שד אחד או שניים, תיקון מומים מולדים, עיצוב השדיים מחדש לאחר ירידות מסיביות במשקל, בעקבות ניתוחים "בריאטריים" (קיצורי קיבה למיניהם) או דיאטות. כמובן גם ניתוחי הגדלה, הקטנה והרמת חזה. הכינוס האחרון בו השתתפתי התקיים בבית החולים העתיק Sant Pau בברצלונה. השתתפו בו מיטב המומחים העולמיים. המסקנות בנושא השחזורים: גם בכריתות חלקיות ההשקעה חייבת להיות עם דגש על מתן הטיפול הטוב ביותר בגידול הסרטני מחד ומאידך להגיע לתוצאות אסתטיות יפות וטבעיות.

חידושים

  • ביצוע הקרנות תוך כדי ניתוח' מקטין משמעותית את נזקי העור והרקמות העמוקות יותר. יחד עם זאת יעיל מאוד אונקולוגית.
  • בכריתות חלקיות של שד קטן, ניתן לשחזר באמצעות כרית השומן התוך בטנית (אומנטום).
  • בביצוע ניתוחי כריתה תוך שימור העור, עם או בלי הפטמה בשדיים קטנים , ניתן לשחזר עם שתלים קבועים ואלודרם במידת הצורך. בגדולים יותר כדאי להשתמש במרחיב רקמה ואלודרם בשלב ראשון ובשני שתלים קבועים עם אובלי השתלת שומן.
  • ניתן במקרים של עור בעובי בינוני ומעלה, לעטוף את השתל ברצועה סינטטית ("ברקסון") ולמקם את השתל מעל השריר בניתוח קצר יותר ומלווה בפחות כאבים.

מסקנות בנושא הגדלת חזה

שימוש בשתלים קטנים סביב ה300 מ"ל מקטין סיבוכים. במעוניינות בשדיים גדולים יותר מוסיפים השתלות שומן חוזרות. החידושים הם:

  1. ניתן לתקן את המרחק הגדול בין 2 השדיים, ע"י השתלות שומן ללא הוצאת השתלים.
  2. בשדיים "טוברוטיים" כדי למנוע שד כפול בקוטב התחתון ניתן להשתמש במרחיב רקמה בשלב ראשון ובהמשך להוציא המרחיב, להזריק שומן גם מתוך החלל וגם חיצונית ולהחליף לשתלים קבועים.

מסקנות בנושא הרמת חזה

גם בהרמה סביב העטרה וגם במקרים האחרים, אין לעשות כריתות עור רחבות מאחר והן משטיחות את השד. בניתוחי הרמה והגדלה, כדאי לצייר לפני אך להתחיל בהכנסת השתלים. לאחר עיצוב השד עם סיכות, לבצע את כריתת עודפי העור והתפירה, כך למנוע מתח על קו התפרים. חידושים: שימוש ברשתות לקיבוע רקמת השד. החידוש האחרון בתחום הינה רצועת סיליקון בעובי 1.2 מ"מ לערך המקובעת עם ברגים משני ציידי החזה לצלעות. יש לציין שלא התרשמתי מהתוצאות לטווח הקצר והארוך, לעומת הניתוחים שלי ללא גופים זרים, לכן אמנם זה חידוש אך נראה שזה זמני.

בנושא הקטנת חזה

אין מסקנות חדשות, אך התרשמתי שהקטנות בינוניות, השימוש בחלק העליון של השד לעיצובו מחדש וכריתת החלק התחתון נותנים תוצאות יפות. * לסיכום: היה כינוס מעניין עם מספר תובנות וטכניקות מעניינות. ד"ר וינברג מבצע ניתוח הרמת חזה בשילוב עם ניתוח הגדלת חזה.

עודפי עור בבטן מיני מתיחת בטן מתיחת בטן אחרי ניתוח קיסרי מתיחת בטן היקפית שאיבת שומן בלייזר שאיבת שומן בסנטר שאיבת שומן בידיים כירורג פלסטי כמה עולה ניתוח מתיחת בטן? סוגים שונים של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים בתל אביב סוגים שונים של שאיבות שומן שיפור בביטחון העצמי של האישה ניתוח אוזניים לילדים ניתוח הגדלת חזה מחיר הליך מתיחת הפנים בוטוקס וכל הכרוך בכך להרגיש תמיד גברי 5 תרגילים לעיצוב הגוף כל מה שרציתם לדעת על ניתוחי העפעפיים איך לשמור על פנים צעירות לאורך זמן? שיטות לשמור על חזה מורם ויציב אילו שאלות צריך לשאול בפגישת ייעוץ עם מנתח פלסטי? כל הדרכים לחיטוב ועיצוב הגוף שאיבת שומן מחיר מאיזה גיל אפשר לעשות ניתוח אף? כיצד רצוי לבחור מנתח פלסטי? האם שאיבת שומן זה תחליף לדיאטה? מה משותף לשאיבת שומן ולהרזיה כמה זמן מחזיקות התוצאות של ניתוח שאיבת שומן? שיטות לשאיבת שומן בין שאיבת שומן לתזונה נכונה כיסוי ביטוחי של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים משולבים: יתרונות וחסרונות ניתוחים אסתטיים בגיל השלישי איפור לאחר ניתוח פלסטי כיצד לבחור מנתח פלסטי? 10 דברים שחשוב לזכור לפני שעושים מתיחת פנים ניתוחי חזה לחזה נפול מהפך קוסמטי אחרי ההריון שאלות ותשובות על בוטוקס מול מתיחת פנים השפעתם של ניתוחי חזה על דימוי הגוף כנס בברצלונה – מרץ 2015 איך לבחור מנתח פלסטי? 7 דברים שיש לדעת על מתיחת בטן ניתוח להגדלת חזה והשפעתו על רגישות השד הגדלת חזה: שתלים ואלרגיות כל מה שצריך לדעת על ניתוחי חזה שיקולים וההחלטות לפני ניתוח הגדלת חזה ניתוחי הגדלת חזה בצבא האם יש דבר כזה? טכניקות חדשות למראה צעיר יותר ניתוח שחזור שד לאחר הוצאת גידול האם ניתוח הגדלת חזה מתאים לי? הגדלת חזה לפני הריון משנים מראה ותדמית טיפוח הפנים: 3 טיפולים אסתטיים ללא ניתוחים כל מה שצריך לדעת על ניתוח מתיחת בטן

    פנו אלינו ונחזור אליכם בהקדם

    התקשר עכשיו: 077-9966784