להרגיש תמיד גברי

חיזוק דימוי עצמי זו לא מילה גסה. כלל לא – וגם הגברים של היום הבינו את זה. ניתוחי אסתטיקה שונים אינם רק מנת חלקן של הנשים, וגם הגברים לא מתביישים להגיד – גם אנחנו רוצים לשפר את המראה שלנו. בין ניתוחי האסתטיקה המוצעים לגברים, מתבלט ניתוח גניקומסטיה. מהו ניתוח זה וכיצד הוא תורם לאיכות חייך?

מהו ניתוח גניקומסטיה?

ניתוח גניקומסטיה הוא ניתוח הקטנת חזה לגבר. ניתוח זה מתאים במצבים בהם יש חזה גדול לגבר באופן קבוע, ממגוון סיבות. בניתוח, כורתים את רקמת השד הקשה ומשלימים את הפעולה עם שאיבת שומן. ניתוח זה מגיע בשלוש דרגות חומרה שונות, כאשר ברמה הגבוהה ביותר יש צורך לבצע גם פעולה נוספת של הסרת עודפי עור.

להרגיש גברימדוע מצב כזה קורה?
סיבה מוכרת ביותר היא שבגיל ההתבגרות יש בנערים עליה בהורמונים הנשיים ולכן ניתן לצפות הגדלה מסיומת שחולפת בהמשך אך ישנם גברים שלהם יש יותר קולטנים להורמונים ואז מקבלים הגדלות גדולות יותר. גורם נוסף שגורם לכך הוא השמנת יתר, כך שנצברות רקמות שומן באזור החזה. הפרעות הורמונליות שונות יכולות גם הן להיות גורם לתופעה – במיוחד במקרים בהם חוסר האיזון הוא באסטרוגן. הבעיה מגיעה לעתים כתופעת לוואי של הפרעות תפקודיות בכליות או בכבד, נוסף על ההשלכות הבריאותיות הרגילות שלהן. להפרעה עלולות להיות סיבות חיצוניות, כמו צריכת תרופות שונות, מריחואנה לדוגמא, ועוד.

מדוע גברים עוברים ניתוח גניקומסטיה?

עבור האסתטיקה חזה גברי מוגדל הוא מטרד אסתטי לא נעים. הוא פוגע במראה הגברי, דבר המלווה לעתים באי נוחות בהסרת חולצה או לבישת בגד ים. הבעיה נראית לעין במקרה של גוף מלא, ובולטת גם במבנה גוף צר הגורם לחוסר בפרופורציה. לעתים, כשהבעיה היא על רקע עודף משקל לשעבר, הגניקומסטיה עלולה להיות מכשול בתהליך של הרזיה, ויכולה להפריע בדרך אל התוצאה הרצויה של היורד במשקל.

עבור ההרגשה גם במקרה בו יש בחירה שלא לחשוף את פלג הגוף העליון כלל, הגניקומסטיה עלולה לפגוע בדימוי העצמי הגברי. המראה הכללי כול להיות מוקד החלשה גם אם זה בין האדם לבין עצמו, ולהוות פגיעה בערך העצמי שלו. לכן, מנותחים רבים בוחרים בפעולה הכירורגית הזאת – בשביל הביטחון העצמי והרוגע.

טיפול בגניקומסטיה – עסק של מומחים
יש עוד מידע רב להרחיב על הניתוח עצמו – על התהליך שלו, על ההתאוששות הנגזרת ועל הרופאים המטפלים. יש לזכור שהבחירה בניתוח פלסטי כזה אינה בושה, והיא תהליך נפוץ ולגיטימי בציבור. נאחל בריאות איתנה, תהליך מהיר ותוצאות טובות.

עודפי עור בבטן מיני מתיחת בטן מתיחת בטן אחרי ניתוח קיסרי מתיחת בטן היקפית שאיבת שומן בלייזר שאיבת שומן בסנטר שאיבת שומן בידיים כירורג פלסטי כמה עולה ניתוח מתיחת בטן? סוגים שונים של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים בתל אביב סוגים שונים של שאיבות שומן שיפור בביטחון העצמי של האישה ניתוח אוזניים לילדים ניתוח הגדלת חזה מחיר הליך מתיחת הפנים בוטוקס וכל הכרוך בכך להרגיש תמיד גברי 5 תרגילים לעיצוב הגוף כל מה שרציתם לדעת על ניתוחי העפעפיים איך לשמור על פנים צעירות לאורך זמן? שיטות לשמור על חזה מורם ויציב אילו שאלות צריך לשאול בפגישת ייעוץ עם מנתח פלסטי? כל הדרכים לחיטוב ועיצוב הגוף שאיבת שומן מחיר מאיזה גיל אפשר לעשות ניתוח אף? כיצד רצוי לבחור מנתח פלסטי? האם שאיבת שומן זה תחליף לדיאטה? מה משותף לשאיבת שומן ולהרזיה כמה זמן מחזיקות התוצאות של ניתוח שאיבת שומן? שיטות לשאיבת שומן בין שאיבת שומן לתזונה נכונה כיסוי ביטוחי של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים משולבים: יתרונות וחסרונות ניתוחים אסתטיים בגיל השלישי איפור לאחר ניתוח פלסטי כיצד לבחור מנתח פלסטי? 10 דברים שחשוב לזכור לפני שעושים מתיחת פנים ניתוחי חזה לחזה נפול מהפך קוסמטי אחרי ההריון שאלות ותשובות על בוטוקס מול מתיחת פנים השפעתם של ניתוחי חזה על דימוי הגוף כנס בברצלונה – מרץ 2015 איך לבחור מנתח פלסטי? 7 דברים שיש לדעת על מתיחת בטן ניתוח להגדלת חזה והשפעתו על רגישות השד הגדלת חזה: שתלים ואלרגיות כל מה שצריך לדעת על ניתוחי חזה שיקולים וההחלטות לפני ניתוח הגדלת חזה ניתוחי הגדלת חזה בצבא האם יש דבר כזה? טכניקות חדשות למראה צעיר יותר ניתוח שחזור שד לאחר הוצאת גידול האם ניתוח הגדלת חזה מתאים לי? הגדלת חזה לפני הריון משנים מראה ותדמית טיפוח הפנים: 3 טיפולים אסתטיים ללא ניתוחים כל מה שצריך לדעת על ניתוח מתיחת בטן

    פנו אלינו ונחזור אליכם בהקדם

    התקשר עכשיו: 077-9966784