ניתוחים אסתטיים בגיל השלישי

הרפואה המודרנית המתפתחת כל הזמן משפרת בהתאם גם את איכות ואורך החיים. באשר למראה החיצוני סימני הזמן ניכרים בעיקר באזורים החשופים אותם קשה להסתיר, כמו הפנים הצוואר והעיניים. תופעת המראה הצעיר הפכה להיות משאת נפש דומיננטית בחברה. הרצון להצעיר או להחזיר לאחור את תהליך ההזדקנות מקובל היום ופופולארי יותר מתמיד. טכניקות כירורגיות חדשות, ההתקדמות העצומה במקצוע ההרדמה והטיפול בפציינט, הפכה את הכירורגיה האסתטית מוצלחת ובטוחה יותר. לעומת הפילוסופיה של הכירורג הכללי העומדת מאחורי השאלה "מה ואת מי לנתח?" השאלה העקרונית עימה מתלבט הכירורג הפלסטי האסתטי היא "את מי לא לנתח?"

דוגמאות לניתוחים הגיל השלישי

    • פציינטית בת 67 פנסיונרית חיונית ופעילה בבריאות טובה לגילה, מתנדבת בבית חולים, פנתה למרפאתי לצורך ניתוח אף. היא מספרת שחלום נכסף שלה המלווה אותה מגיל ההתבגרות היה לנתח את אפה. היא פנתה להגשים את החלום רק עתה אחרי שילדיה גדלו ועזבו את הבית יש לה יותר פנאי לעסוק ולטפל בעצמה. גם מצבה הכלכלי התייצב ומבחינתה זה הזמן לבצע את הניתוח. שיקולים נגד הניתוח: האם לא לנתח? רוב חייה "הסתדרה" עם האף, כולל בתקופת הקריירה המקצועית שלה, בה ידוע הקשר בין היופי והקידום המקצועי. האם נותר לה די זמן כדי ליהנות מאף חדש? סה"כ מדובר מבחינתה בניתוח שאיננו הכרחי, האם רצוי לנתח בנסיבות אלה?
      שיקולים בעד: הטכניקות הניתוחיות וההרדמתיות המודרניות מאפשרות לבצע את הניתוח ללא חשיפה לסיכונים מוגזמים. מדובר בהגשמת חלום חיים. השקול שהכריע היה לטובת הניתוח. ואכן על פי התוצאה די היה לצפות בפציינטית אחר הניתוח איך הכול משתנה לטובה, החיוניות, האיפור, התסרוקת הלבוש וההתנהלות, כדי לדעת שהיה זה שיקול נכון.

 

    • פציינטית בת 60 שנתיים לאחר כריתת שד וטיפולים, התגלתה אצלה מחלה גרורתית ותוחלת החיים שנבאו לה עד שנה. היא פנתה אלי בנושא שחזור שדיים. האם לא לנתח? נגד הניתוח – כמעט כל מה שעולה על דעתכם ובעיקר תוחלת החיים הקצרה. בעד – הפציינטית אמרה שהיא רוצה למות עם שדיים והיכולות הטכנית וההרדמתיות שאינן מסקנות אותה. שחזרתי לפציינטית את השד, הגיע למרפאתי אחר שנה הודתה לי שהסכמתי למרות אחרים לעשות לה את הניתוח. ואמרה לי שלדעתה זו ההחלטה החכמה ביותר שעשתה בחייה. חיה עם השחזור כ- 3 שנים.

 

    • פציינטית כבת 80 לא ישראלית הגיע ממדינה מערבית מפותחת מאוד לבקר את ביתה המתגוררת בארץ. עברה לפני מס' שנים מתיחת פנים, התלוננה לפני הקוסמטיקאית שטיפלה בה בארץ שאינה מרוצה מהצוואר שלה והרופא שניתח אותה ואחרים בארץ מוצאה אינם מעוניינים לנתחה, הקוסמטיקאית מנוחת שלי הפנתה אותה אלי לייעוץ. הפציינטית עם מחלות רקע השכיחות לגילה מאוזנת היטב בטיפול תרופתי, חיונית מאוד. האם לא לנתח?
      נגד הניתוח – אינה תושבת הארץ והרופאים ממדינתה המכירים אותה טוב יותר ואחד אף ניתח אותה בעבר אינם מעוניינים לנתחה. מה תוחלת החיים שלה, ביתה שלוותה אותה אינה מעוניינות שאמה תעבור את הניתוח.
      בעד – למרות סביבה לא תומכת הפציינטית המטופחת והאסתטית אינה מוכנה לוותר (למרות האפשרות של הזרקת בוטוקס במקום הניתוח), מצב בריאותה הכללי אינו חושף אותה לסיכוני יתר. אכן לפני כשנתיים וחצי הפציינטית עברה את הניתוח בהצלחה חזרה לארץ מוצאה והשנה קבלתי ממנה ד"ש והערכה לטיפול שקבלה ולתוצאות היפות.

 

  • פציינטית בת 76 מס' שנים אחר מתיחת פנים, מעוניינת בניתוח לתיקון אוזניים בולטות, במהלך הייעוץ שאלה אותי הפציינטית האם גם היא מתאימה לניתוח מתיחת פנים בטכניקת M.A.C.S, אותו עשיתי לאישה אחרת ובעקבותיה הגיע למרפאתי. הפציינטית ניצולת שואה סובלת מאז מ"אלפנטיאזיס" (רגלי פיל) בצקת לימפטית קשה בגפיים תחתונות בעוקבות מחלה פרזיטרית. פרט לכך בריאה בד"כ חיונית מאוד ופעילה. כל הבדיקות שעשתה כולל סיכום של הרופא המטפל שלה נמצאו תקינים.
    האם לא לנתח? נגד הניתוח – תוחלת חיים, משך ניתוח ארוך יחסית ,וכו' בעד- אישה פעילה מאוד תקשורתית חיונית, הגיע לניתוח שנקבע ומאחר והמרדים דרש בדיקות נוספות ודחה את הניתוח, האכזבה הזו לא גרמה לה לבטל את הניתוח. מחלות הרקע וגילה אינם מסכנים אותה במיוחד. הפציינטית עברה את הניתוח בהצלחה גם התוצאות לשביעות רצונה. שבוע אחר הניתוח אושפזה בשל תסחיף ריאתי שלמזלנו לא היה מסיבי והיא חזרה לפעילותה הרגילה אך עם טיפול במדללי דם. היא חזרה להיות חיונית וחיובית ומרוצה מהתוצאות.

הכירורגיה הפלסטית האסתטית

הכירורגיה הפלסטית האסתטית מביאה לניתוח אנשים שיכולים לחיות ללא ניתוחים הללו עד 120 שנה, אפילו במסגרת של בית הורים, והשאלה איך? האם הניתוחים האסתטיים משפרים את איכות החיים? בעבודות שנעשו והתפרסמו אין ספק שהם גורמים לשינוי חיובי בהרגשה הכללית ובביטחון העצמי. אנו צופים בהתנהגות וההתנהלות של הפציינטים אחר הניתוח ואין ספק שהקביעה שהמראה היפה והמטופח והשפעה והצלחה חברתית הולכים יחד. ולראיה במהלך 20 השנים האחרונות מספר ניתוחים פלסטיים עולה מידי השנה, טווח הגילאים התרחב מטה ומעלה והכירורגיה הפלסטית שיפרה את האפקטיביות של הניתוחים האסתטיים.

עודפי עור בבטן מיני מתיחת בטן מתיחת בטן אחרי ניתוח קיסרי מתיחת בטן היקפית שאיבת שומן בלייזר שאיבת שומן בסנטר שאיבת שומן בידיים כירורג פלסטי כמה עולה ניתוח מתיחת בטן? סוגים שונים של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים בתל אביב סוגים שונים של שאיבות שומן שיפור בביטחון העצמי של האישה ניתוח אוזניים לילדים ניתוח הגדלת חזה מחיר הליך מתיחת הפנים בוטוקס וכל הכרוך בכך להרגיש תמיד גברי 5 תרגילים לעיצוב הגוף כל מה שרציתם לדעת על ניתוחי העפעפיים איך לשמור על פנים צעירות לאורך זמן? שיטות לשמור על חזה מורם ויציב אילו שאלות צריך לשאול בפגישת ייעוץ עם מנתח פלסטי? כל הדרכים לחיטוב ועיצוב הגוף שאיבת שומן מחיר מאיזה גיל אפשר לעשות ניתוח אף? כיצד רצוי לבחור מנתח פלסטי? האם שאיבת שומן זה תחליף לדיאטה? מה משותף לשאיבת שומן ולהרזיה כמה זמן מחזיקות התוצאות של ניתוח שאיבת שומן? שיטות לשאיבת שומן בין שאיבת שומן לתזונה נכונה כיסוי ביטוחי של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים משולבים: יתרונות וחסרונות ניתוחים אסתטיים בגיל השלישי איפור לאחר ניתוח פלסטי כיצד לבחור מנתח פלסטי? 10 דברים שחשוב לזכור לפני שעושים מתיחת פנים ניתוחי חזה לחזה נפול מהפך קוסמטי אחרי ההריון שאלות ותשובות על בוטוקס מול מתיחת פנים השפעתם של ניתוחי חזה על דימוי הגוף כנס בברצלונה – מרץ 2015 איך לבחור מנתח פלסטי? 7 דברים שיש לדעת על מתיחת בטן ניתוח להגדלת חזה והשפעתו על רגישות השד הגדלת חזה: שתלים ואלרגיות כל מה שצריך לדעת על ניתוחי חזה שיקולים וההחלטות לפני ניתוח הגדלת חזה ניתוחי הגדלת חזה בצבא האם יש דבר כזה? טכניקות חדשות למראה צעיר יותר ניתוח שחזור שד לאחר הוצאת גידול האם ניתוח הגדלת חזה מתאים לי? הגדלת חזה לפני הריון משנים מראה ותדמית טיפוח הפנים: 3 טיפולים אסתטיים ללא ניתוחים כל מה שצריך לדעת על ניתוח מתיחת בטן

    פנו אלינו ונחזור אליכם בהקדם

    התקשר עכשיו: 077-9966784