ניתוחים פלסטיים משולבים: יתרונות וחסרונות

בכירורגיה פלסטית מקובל לשלב ניתוחים, אולם ישנם ניתוחים המתאימים לשילוב ואחרים אשר עלולים לסכן את הפציינטים וכאלה המקשים על ההחלמה. כמו כן יש לבחון מה הם השילובים המאפשרים למנתח להגיע לתוצאות טובות ואופטימליות בכל אחד מהניתוחים. לטכניקה של שילוב ניתוחים פלסטיים ישנם יתרונות וחסרונות, במאמר קצר זה אנסה למנות את היתרונות העיקריים ואת החסרונות הבולטים של שילוב הניתוחים.

היתרונות של ניתוח פלסטי משולב

  • סוגיית ההרדמה: בניתוח משולב מדובר בהרדמה אחת אמנם ממושכת, אך הרגעים הקריטיים של הסיכון בהרדמה, ההרדמה עצמה והחדרת צינור הנשמה לדרכי הנשימה וההתעוררות והוצאת הצינור, מתבצעים פעם אחת בלבד. במקום לעבור את שלב ההרדמה מספר פעמים, הפציינט עובר תהליך זה פעם אחת בלבד.
  • קיצור זמן ההחלמה: הפציינטים מחלימים משני ניתוחים במקביל, במקרה שכזה, יש אולי יותר אי נוחות וכאבים אך יש חפיפה של תקופת ההחלמה.
  • הגשמת המראה המבוקש בניתוח אחד: פעמים רבות, הפציינט מעוניין להגיע למצב גופני מסוים הדורש שניים, שלושה ולפעמים אפילו ארבעה ניתוחים ויותר. בשיטת שילוב הניתוחים יחד, מגיעים אל המראה הרצוי במהלך ניתוח אחד, והצורך למספר רב של ניתוחים נעלם.
  • קשר של השלמה בין הניתוחים: לעתים הניתוח הנוסף קשור לניתוח העיקרי ומשלים את התוצאה. לדוגמה, ניתוח מתיחת פנים כולל מתיחת מצח, ניתוח עפעפיים ושאיבת שומן קטנה להשלמת העיצוב.
  • עלויות נמוכות יותר: בשילוב ניתוחים, הפציינט חוסך ימי החלמה רבים ומשלם פחות על עלויות חדר ניתוח ורופא מרדים.

חסרונות לניתוחים המשולבים

  • בניתוח משולב, משך הניתוח ארוך יותר משמעותית מניתוח רגיל. הצוות הרפואי נאלץ להתמודד עם מאמץ יתר הכרוך לא פעם בעייפות ושחיקה. לכן אני לעולם לא משלב ניתוחים ארוכים או מעייפים בניתוח משולב אחד.
  • החלמה קשה יותר: תקופת ההחלמה קשה יותר מאשר ניתוח יחיד. הכאבים ,החולשה, ואי הנוחות מורגשים יתר עם המידה בניתוחים משולבים.
  • ישנם שילובים המסכנים את הפציינטים כמו פילינג מלא ועמוק ומתיחת פנים. העור עובר טראומה קשה מידי ולכן יכול להסתבך בנמקים וצלקות. שאיבת שומן נרחבת וגדולה בשילוב עם מתיחת בטן או הרמת ירכיים, שינויים גדולים מאוד במאזן הנוזלים, את הסיבוך הקשה והמסוכן של תסחיפים ראתיים. דימומים, ניתוחים כואבים מקשים על המוביליות של הפציינטים אחר הניתוח ומגדילים.

לסיכום, ישנם ניתוחים ושילובי ניתוחים פלסטיים מתבקשים, ישנם כאלה המוגדרים כאפשריים ויש שילובי ניתוחים המוגדרים על ידי ככאלה המסכנים את הפציינטים. חשוב לפנות לכירורגים פלסטיים מומחים החברים באיגוד הישראלי של כירורגיה פלסטית, להם הניסיון והאפשרות לענות על השאלה האם כדאי לעשות ניתוח משולב משיקולים מקצועיים.

יחד עם זאת, יש לציין שישנם רופאים אשר יבצעו ניתוח משולב והאחרים לא, ושניהם צודקים. הידיעה האם שילוב מספר ניתוחים נכון עבורך, קשורה באופי הניתוח ובתוצאות הרצויות.

לחץ כאן למעבר לתמונות לפני אחרי ניתוח מתיחת בטן.

עודפי עור בבטן מיני מתיחת בטן מתיחת בטן אחרי ניתוח קיסרי מתיחת בטן היקפית שאיבת שומן בלייזר שאיבת שומן בסנטר שאיבת שומן בידיים כירורג פלסטי כמה עולה ניתוח מתיחת בטן? סוגים שונים של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים בתל אביב סוגים שונים של שאיבות שומן שיפור בביטחון העצמי של האישה ניתוח אוזניים לילדים ניתוח הגדלת חזה מחיר הליך מתיחת הפנים בוטוקס וכל הכרוך בכך להרגיש תמיד גברי 5 תרגילים לעיצוב הגוף כל מה שרציתם לדעת על ניתוחי העפעפיים איך לשמור על פנים צעירות לאורך זמן? שיטות לשמור על חזה מורם ויציב אילו שאלות צריך לשאול בפגישת ייעוץ עם מנתח פלסטי? כל הדרכים לחיטוב ועיצוב הגוף שאיבת שומן מחיר מאיזה גיל אפשר לעשות ניתוח אף? כיצד רצוי לבחור מנתח פלסטי? האם שאיבת שומן זה תחליף לדיאטה? מה משותף לשאיבת שומן ולהרזיה כמה זמן מחזיקות התוצאות של ניתוח שאיבת שומן? שיטות לשאיבת שומן בין שאיבת שומן לתזונה נכונה כיסוי ביטוחי של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים משולבים: יתרונות וחסרונות ניתוחים אסתטיים בגיל השלישי איפור לאחר ניתוח פלסטי כיצד לבחור מנתח פלסטי? 10 דברים שחשוב לזכור לפני שעושים מתיחת פנים ניתוחי חזה לחזה נפול מהפך קוסמטי אחרי ההריון שאלות ותשובות על בוטוקס מול מתיחת פנים השפעתם של ניתוחי חזה על דימוי הגוף כנס בברצלונה – מרץ 2015 איך לבחור מנתח פלסטי? 7 דברים שיש לדעת על מתיחת בטן ניתוח להגדלת חזה והשפעתו על רגישות השד הגדלת חזה: שתלים ואלרגיות כל מה שצריך לדעת על ניתוחי חזה שיקולים וההחלטות לפני ניתוח הגדלת חזה ניתוחי הגדלת חזה בצבא האם יש דבר כזה? טכניקות חדשות למראה צעיר יותר ניתוח שחזור שד לאחר הוצאת גידול האם ניתוח הגדלת חזה מתאים לי? הגדלת חזה לפני הריון משנים מראה ותדמית טיפוח הפנים: 3 טיפולים אסתטיים ללא ניתוחים כל מה שצריך לדעת על ניתוח מתיחת בטן

    פנו אלינו ונחזור אליכם בהקדם

    התקשר עכשיו: 077-9966784