ניתוחי הגדלת חזה בצבא האם יש דבר כזה?

לפני מספר שנים פורסמה ידיעה שזעזעה מעט את המערכת הצבאית ואת ציבור משלמי המיסים האוסטרליים. שתי קצינות עברו ניתוח הגדלת חזה במימון ח"יל הים האוסטרלי ללא השקעה מצידן (כתבה באנגלית). כמובן שאנשים רבים התקוממו על ההחלטה לממן מכספם ניתוח לקצינות, שאינו מציל חיים או הכרחי. הדיון סבב סביב הנושא האם מעתה הצבא צריך להמשיך לממן ניתוחים מהסוג הזה או שמא זו היתה טעות לממן אותם מלכתחילה. האנשים אשר תמכו בניתוחים אלה, טענו כי מטרת הצבא הוא לאגד אנשים ולתת להם תפקיד בתוך המערכת הכוללת, כאשר ככל שכל אחד יהיה טוב יותר בתפקיד שלו כך המערכת תפעל בצורה טובה יותר. הטענה היתה שהבנות, שעברו ניתוח הגדלת חזה במימון המדינה, היו במצב נפשי רע והרגישו שהן לא יעילות ולא מצליחות רק בגלל גודל החזה שלהן. ההמלצה לאפשר להן לעבור ניתוח הגדלת חזה במהלך היותן חיילות בצבא נבעה מהאמונה, כי לאחר שיהיו שלמות עם גופן יהיו יותר אפקטיביות ומועילות לצבא בתפקידן.

חיי הצבא

הצבא מעצם היותו מסגרת גדולה, בשילוב עם הגיל הממוצע של המתגייסות הצעירות, מייצר שינוי חד בחייהן של מתבגרות. הפער העצום בין החיים חסרי הגבולות שלפני הגיוס, לחיי המשמעת וחוסר הייחודיות של הצבא, הוא גדול מידי עבור חלק מהבנות המתגייסות. אותן בנות שעד לא מזמן היו הולכות למסיבות, עושות מה שהן רוצות, מבלות, עוברות לחיי צבא, בהן כולם לובשים את אותה תלבושת, כולם חיים למען מטרה אחת. מצב זה גורם לבנות מסויימות לדרוש ייחוד כלשהו וזאת הסיבה שלא מעט חיילות פונות לצורך ביצוע ניתוח הגדלת חזה.

ניתוחים פחות מוערכים

במרבית הדיונים בנושא ניתוחי חזה שונים עולה הטענה, כי הם אינם מצילי חיים, אלא ניתוחים פלסטיים ולכן נחשבים לניתוחים פחות מוערכים. אך האם כך הדבר? האם באמת בחורה שלא מרוצה מהגוף שלה וממידת החזה שלה, שהיא הרי נתון קבוע שהיא אינה יכולה לשנות בכוחות עצמה (כמו למשל את המשקל שלה), האם היא צריכה להמשיך לחיות חיים מלאים ברגשי נחיתות ובעיות פסיכולוגיות של חוסר אהבה עצמית ואפילו שנאה? יש שיגידו שבחירה לעבור הגדלת חזה מציל חיים, במיוחד בקרב בנות הנוער, אשר מושפעות בצורה רבה מדמות האידיאל הנשית, מכיוון שכך החברה ובמיוחד בני גילה שופטים אותה.

עודפי עור בבטן מיני מתיחת בטן מתיחת בטן אחרי ניתוח קיסרי מתיחת בטן היקפית שאיבת שומן בלייזר שאיבת שומן בסנטר שאיבת שומן בידיים כירורג פלסטי כמה עולה ניתוח מתיחת בטן? סוגים שונים של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים בתל אביב סוגים שונים של שאיבות שומן שיפור בביטחון העצמי של האישה ניתוח אוזניים לילדים ניתוח הגדלת חזה מחיר הליך מתיחת הפנים בוטוקס וכל הכרוך בכך להרגיש תמיד גברי 5 תרגילים לעיצוב הגוף כל מה שרציתם לדעת על ניתוחי העפעפיים איך לשמור על פנים צעירות לאורך זמן? שיטות לשמור על חזה מורם ויציב אילו שאלות צריך לשאול בפגישת ייעוץ עם מנתח פלסטי? כל הדרכים לחיטוב ועיצוב הגוף שאיבת שומן מחיר מאיזה גיל אפשר לעשות ניתוח אף? כיצד רצוי לבחור מנתח פלסטי? האם שאיבת שומן זה תחליף לדיאטה? מה משותף לשאיבת שומן ולהרזיה כמה זמן מחזיקות התוצאות של ניתוח שאיבת שומן? שיטות לשאיבת שומן בין שאיבת שומן לתזונה נכונה כיסוי ביטוחי של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים משולבים: יתרונות וחסרונות ניתוחים אסתטיים בגיל השלישי איפור לאחר ניתוח פלסטי כיצד לבחור מנתח פלסטי? 10 דברים שחשוב לזכור לפני שעושים מתיחת פנים ניתוחי חזה לחזה נפול מהפך קוסמטי אחרי ההריון שאלות ותשובות על בוטוקס מול מתיחת פנים השפעתם של ניתוחי חזה על דימוי הגוף כנס בברצלונה – מרץ 2015 איך לבחור מנתח פלסטי? 7 דברים שיש לדעת על מתיחת בטן ניתוח להגדלת חזה והשפעתו על רגישות השד הגדלת חזה: שתלים ואלרגיות כל מה שצריך לדעת על ניתוחי חזה שיקולים וההחלטות לפני ניתוח הגדלת חזה ניתוחי הגדלת חזה בצבא האם יש דבר כזה? טכניקות חדשות למראה צעיר יותר ניתוח שחזור שד לאחר הוצאת גידול האם ניתוח הגדלת חזה מתאים לי? הגדלת חזה לפני הריון משנים מראה ותדמית טיפוח הפנים: 3 טיפולים אסתטיים ללא ניתוחים כל מה שצריך לדעת על ניתוח מתיחת בטן

    פנו אלינו ונחזור אליכם בהקדם

    התקשר עכשיו: 077-9966784