מאיזה גיל אפשר לעשות ניתוח אף?

ניתוחי אף נפוצים ביותר בכל הגילאים אך עדיין ישנם גילאים בהם עדיף לחכות עוד קצת לפני ביצוע התהליך.

מאיזה גיל אפשר לעשות ניתוח אף

חשוב לעשות הפרדה בין ניתוחי אף מסיבות בריאותיות שונות הכוללות בעיות בנשימה, מבנה לא תקין של מחיצות האף, אף סתום מסיבות שונות, פציעה חמורה המחייבת ניתוח, או כל בעיה רפואית אחרת המחייבת ניתוח אף.

במקרים אלו אין גיל שבו אפשר לנתח, מאחר ויש סכנה בריאותית, לכן הניתוח יתבצע בכל רגע בו הרופא מחליט שזוהי הדרך הטובה ביותר להקל או לשפר את זרימת האוויר באף, או שישנו הכרח בריאותי אחר המחייב ניתוח אף מיידי. במקרים קיצוניים ביותר, ישנם תינוקות העוברים ניתוחי אף, אבל אז מדובר רק בהליכים רפואיים ולא בהליכים לשיפור האסתטיקה.

מאיזה גיל מינימלי אפשר לעשות ניתוח אף

במקרים בהם ניתוח אף אינו מחויב מבחינה בריאותית, אך יש רצון לבצע אותו מבחינה אסתטית, מומלץ לחכות לפחות עד גיל 15 ועדיף אפילו יותר לפני שניגשים לביצוע הניתוח.

הסיבה העיקרית המובילה לזו היא שרקמת האף עדיין גדלה, גם אצל בני נוער, מבנה הפנים משתנה וכדאי לבצע ניתוח פנים רק לאחר שברור שעצמות הפנים סיימו את תהליך הצמיחה שלהם. ניתוחי אף יכולים גם לשנות את רקמת האף וחשוב לוודא שהסחוס, הרקמה והקונכיות סיימו את תהליך צמיחתם.

כל אחד ואחת הוא שונה, וחשוב שהרופא המנתח ידע לאבחן מהי רמת הצמיחה של עצמות הפנים, מאחר והגיל בו עצמות הפנים מסיימות לצמוח שונה מאחת לאחד, ושונה גם בין בנות לבנים, חייבים לקבל חוות דעת מקצועית על המוכנות של כל מתעניין או מתעניינת בניתוח אף.

האם ניתן לעשות ניתוח אף בגיל 15

ככלל, אפשר לעשות ניתוח אף בגיל 15. עם זאת, מאחר ומדובר על הגיל המינימלי בו ניתן לעשות ניתוח אף, מומלץ מאוד להתייעץ עם רופא מנתח מומחה בכדי שיבצע בדיקה ספציפית על הנער או הנערה המעוניינים בניתוח. בבדיקה זו יוכל המנתח לבדוק אם מבחינה פיזית רקמת האף גדלה מספיק בכדי להבטיח שהניתוח יתבצע באופן בטוח למטופל. מעבר לכך יש לבדוק גם את ההכנה הנפשית של כל נער ונערה המעוניינים בהליך ולעשות תיאום ציפיות לפני ביצוע הניתוח בגיל צעיר זה. זאת בכדי לוודא שגם מבחינה נפשית הנער יוכל לעמוד בהשלכות הנפשיות והחברתיות שהניתוח יביא עימו

האם ניתן לעשות ניתוח אף בגיל 14

באופן טכני, כן, ניתן לעשות ניתוח אף בגיל 14, אך עם זאת רוב המומחים הפלאטיים לא ימליצו על כך.

ניתן לפנות לרופא מנתח בכדי שזה יבצע בדיקה ספציפית עבור הנער או הנערה המעוניינים בניתוח בכדי שזה יתן חוות דעת מקצועית עבור אותו פציינט. כך ניתן יהיה לדעת, מעבר להמלצה הכללית האם ניתן לבצע את הניתוח עבור מי שמעוניין בכך או לא.

אם הינכם או ילדכם בגיל זה ואתם עדיין מתלבטים תמיד תוכלו לפנות דרך אתר זה בכדי לקבל יעוץ פרטני.

האם ניתן לעשות ניתוח אף בצבא

מבחינה פיזית ונפשית לרוב התשובה תהיה חיובית, וזאת מאחר וחיילים שהתגייסו לצבא עברו את גיל 18. גיל זה מוסכם של ידי רוב המנתחים הפלסטיים כגיל שבו בהחלט ניתן לבצע את הניתוח בלי סיכונים פיזיים או נפשיים הכרוכים בגיל צעיר או כאלה שקשורים בהתפתחות של המטופל.

מוכנות נפשית מבחינת גיל שבה אפשר לעשות ניתוח אף

בנוסף למוכנות הפיזית של רקמות הפנים, ישנה המוכנות הנפשית. עד כמה שניתוחי האף הינם נפוצים, עדיין מדובר בהליך כירורגי המשנה את החיים.

במקרים של בני נוער, חשוב מאוד לוודא מהי רמת הציפיות של המעוניינים בניתוח ושל בני משפחותיהם. חשוב לוודא עם המתעניין או המתעניינת בניתוח מדוע הם מבקשים לעבור את הניתוח, ולתמוך בהם מבחינה נפשית גם לפני וגם אחרי הניתוח.

חשוב לוודא שצעירים במיוחד, כמו אלו שמעוניינים לעשות ניתוח אף בגיל 14, מבינים שגם ניתוחים פלסטיים לא ישנו את מצבם החברתי במידה ניכרת כל כך. מצד שני, ניתוח פלסטי כן יכול לשפר את המראה חיצוני ואיתו את הביטחון העצמי וכך לתרום לשיפור חיי החברה החשובים כל כך בגילאים מסוימים ובעיקר אצל מתבגרים.

מהו הזמן המתאים ביותר לניתוח אף?

לאחר שתאמתם ציפיות עם הרופא המנתח וברור לכם שגם ניתוח אף מוצלח במיוחד לא ישנה את החיים שלכם מן הקצה אל הקצה, אפשר לבחור את הזמן המתאים לניתוח.

באופן כללי מומלץ לבצע את הניתוח בזמן בו אתם יותר זמינים, כמו בזמן חופשה מבית הספר או מהצבא. הניתוח עצמו נמשך בערך שעה.

לאחר הניתוח ישנה נפיחות באזור האף ויש תחושה של אי נוחות ביום יומיים הראשונים. בנוסף, על המנותחים לחבוש סד בערך כשבוע לאחר הניתוח.

מהסיבות הללו חשוב להקפיד על חשיפה מעטה לשמש ככל האפשר ובכלל, מאחר ומדובר בהליך כירורגי כדאי להיות ערוכים לזמן התאוששות שקט בבית לאחר הניתוח.

את התוצאות הסופיות של הניתוח רואים בערך חצי שנה לאחר הניתוח כשכל הרקמות מחלימות, הנפיחויות והבצקות נעלמות וכבר בעצם שוכחים שאי פעם היה ניתוח.

עודפי עור בבטן מיני מתיחת בטן מתיחת בטן אחרי ניתוח קיסרי מתיחת בטן היקפית שאיבת שומן בלייזר שאיבת שומן בסנטר שאיבת שומן בידיים כירורג פלסטי כמה עולה ניתוח מתיחת בטן? סוגים שונים של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים בתל אביב סוגים שונים של שאיבות שומן שיפור בביטחון העצמי של האישה ניתוח אוזניים לילדים ניתוח הגדלת חזה מחיר הליך מתיחת הפנים בוטוקס וכל הכרוך בכך להרגיש תמיד גברי 5 תרגילים לעיצוב הגוף כל מה שרציתם לדעת על ניתוחי העפעפיים איך לשמור על פנים צעירות לאורך זמן? שיטות לשמור על חזה מורם ויציב אילו שאלות צריך לשאול בפגישת ייעוץ עם מנתח פלסטי? כל הדרכים לחיטוב ועיצוב הגוף שאיבת שומן מחיר מאיזה גיל אפשר לעשות ניתוח אף? כיצד רצוי לבחור מנתח פלסטי? האם שאיבת שומן זה תחליף לדיאטה? מה משותף לשאיבת שומן ולהרזיה כמה זמן מחזיקות התוצאות של ניתוח שאיבת שומן? שיטות לשאיבת שומן בין שאיבת שומן לתזונה נכונה כיסוי ביטוחי של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים משולבים: יתרונות וחסרונות ניתוחים אסתטיים בגיל השלישי איפור לאחר ניתוח פלסטי כיצד לבחור מנתח פלסטי? 10 דברים שחשוב לזכור לפני שעושים מתיחת פנים ניתוחי חזה לחזה נפול מהפך קוסמטי אחרי ההריון שאלות ותשובות על בוטוקס מול מתיחת פנים השפעתם של ניתוחי חזה על דימוי הגוף כנס בברצלונה – מרץ 2015 איך לבחור מנתח פלסטי? 7 דברים שיש לדעת על מתיחת בטן ניתוח להגדלת חזה והשפעתו על רגישות השד הגדלת חזה: שתלים ואלרגיות כל מה שצריך לדעת על ניתוחי חזה שיקולים וההחלטות לפני ניתוח הגדלת חזה ניתוחי הגדלת חזה בצבא האם יש דבר כזה? טכניקות חדשות למראה צעיר יותר ניתוח שחזור שד לאחר הוצאת גידול האם ניתוח הגדלת חזה מתאים לי? הגדלת חזה לפני הריון משנים מראה ותדמית טיפוח הפנים: 3 טיפולים אסתטיים ללא ניתוחים כל מה שצריך לדעת על ניתוח מתיחת בטן

    פנו אלינו ונחזור אליכם בהקדם

    התקשר עכשיו: 077-9966784