ניתוח להגדלת חזה והשפעתו על רגישות השד

בעוד שרוב נשים העוברות ניתוח להגדלת חזה לא חוות רגישות בפטמות, אך אחרות מגלות כי הניתוח עלול לגרום לחוסר תחושה תמידי או רגישות מוגברת.

נשים עושות ניתוח להגדלת חזה בכדי להיראות טוב יותר, אבל אף אחת לא רוצה להקריב את איבוד התחושה בחזה בשביל זה. עבור מרבית הנשים שמחליטות לעבור הגדלת שדיים , האזור סביב הפטמות הרבה יותר רגיש או כואב במהלך השבועות הראשונים לאחר הניתוח.

גורמים שונים לכאב

כאב יכול להיגרם לא רק מהשפעת הניתוח, אלא גם על ידי מתיחת העצב כדי להכיל את השתלים החדשים. אך ככל שהגוף ימשיך להחלים, בהדרגה, גם הפטמות יחזרו למצב הרגישות הרגיל שלהן. זה קורה בדרך כלל בתוך 2 עד 3 חודשים מביצוע הניתוח. עם זאת, עבור חלק מהנשים שעברו ניתוח להגדלת חזה, השינוי בתחושה לא עובר והן ממשיכות לחוות רגישות קיצונית או, יותר נפוץ, חוסר תחושה או ירידה בתחושה, זמן רב לאחר הניתוח. על כל שינוי שמתפתח ברגישות בחזה לאחר הניתוח, יש לדון עם המנתח הפלסטי. ירידה ברגישות הפטמה הוא תסמין מדאיג הרבה יותר שיכול להעיד על נזק עצבי. אם יש לך חשש שהניתוח יביא לשינוי ברגישות הפטמה, העצות הבאות יעזרו להנחות אותך לקראת ניתוח בטוח יותר: לשקול למקם את השתלים בחזה מתחת לשרירי החזה – הסיכוי ששתלים הממוקמים קרוב לעור, כמו אלה שמאחורי בלוטות החלב, יגרמו לשינוי בתחושה בפטמות, הרבה יותר גבוה.

להתייעץ עם המנתח

לשאול את המנתח הפלסטי לאלו חתכים בחזה יש פחות סיכוי לגרום לנזק בעצב הפטמה. הגדלת חזה מתונה – חזה גדול יותר לא תמיד טוב יותר. הוספת השתלים הגדולים ביותר בחזה עלולה לגרום לעצבים להמתח יתר על המידה וכתוצאה מכך לשינויים לא רצויים בפטמות. יש לזכור כי השינויים ברגישות הם תופעה נפוצה, ויכול להיות ששינויים אלו לא קשורים כלל אל ניתוח פלסטי. גורמים אחרים, כמו ירידה ועלייה במשקל, הזדקנות, שינויים בעור והריון, יכולים גם כן לגרום לשינוי ברגישות בחזה.

אם את מעוניינת לראות תמונות לפני אחרי ניתוח להגדלת החזה – לחצי כאן

    פנו אלינו ונחזור אליכם בהקדם

    התקשר עכשיו: 077-9966784