ניתוח שחזור שד לאחר הוצאת גידול

בעת הניתוח מתבצעת כריתה חלקית או מלאה של השד, ולעיתים אף של שני השדיים. מראה השדיים משתנה, ועלול ליצור שינוי בצורה בה את תופסת את גופך לאחר הניתוח.

ניתוח להסרת גידול מלווה בלא מעט התמודדויות קשות, נוסף על כך, מראה השד משתנה בצורה דרסטית ומזכיר כל פעם את התקופה הקשה של ההתמודדות עם המחלה. מרבית הנשים מרגישות לא שלמות בגופן לאחר כריתת השד. כדי לענות על צורך זה, נוצר ניתוח פלסטי לשחזור החזה לאחר הוצאת גידול. נדגיש, כי עוד לפני הניתוח להסרת הגידול יש צורך לקבל את ההחלטה האם לבצע ניתוח שחזור שד. ניתן לבצע שיחזור מיידי וניתן לבצע שיחזור לאחר תקופת זמן. בכל מקרה בו את מתכננת לבצע שיחזור, יש חשיבות להתייעצות עם הרופא המטפל וכן עם מנתח פלסטי טרם הניתוח להסרת הגידול.

למה חשוב לבצע ניתוח פלסטי לשחזור החזה אחרי הוצאת גידול אצל רופא בכיר?

ניתוח שחזור שד בעת הליך הסרת הגידול חוסך את הצורך בהחלמה כפולה משני ניתוחים. ניתן לשחזר את השד בצורה דומה לשד הקיים ולשמור על המראה שהיה טרם הניתוח. ניתוח מיידי אפשרי אם אינך זקוקה לטיפולי כימותרפיה (כאשר הסרטן בשד התגלה בשלב הראשוניים מאוד). יש לקחת בחשבון ששחזור מיידי דורש זמן החלמה ארוך יותר, ועל פי מחקר שנעשה התגלה שבשחזור מיידי היו יותר זיהומים מאשר בשחזור מאוחר, כאשר הרקמה נלקחה לא ממקום אחר בגוף.

יש המון פרמטרים שמצריכים בחינה מוקדמת טרם הניתוח להסרת הגידול. התייעצות עם רופא בכיר תוביל למתן מענה מלא ובחירה נכונה של זמן השחזור הרצוי. יש להתייעץ עם שני רופאים במקביל, האחד רופא אונקולוג והשני מנתח פלסטי בכיר. רופא אונקולוג מכיר את הסרטן שאובחן ואת מערך הטיפולים שהותאם. הרופא, על סמך היכרותו עם המטופלת ידע להעריך את סיכויי הגוף לרפא את עצמו ואת יכולת האישה להתמודד עם החלמה ממושכת, ולפי כל אלו ימליץ מתי כדאי לבצע שיחזור שד, מיידי ( לומר עד שבוע מתום ניתוח הסרת הגידול) או בתקופה לאחר מכן. לפרטים המלאים על ניתוחי שחזור שד בקרו כאן.

ניתוח שחזור שד

הרופא הבכיר השני עימו יש להתייעץ הוא מנתח פלסטי. משום שמחקרים מראים כי יש העדפה לשחזור על ידי רקמה ממקום אחר בגוף, יש לברר מול המנתח את צורת השחזור הצפויה. עוד יש לשים לב כי במרבית הפעמים יהיה צורך בתיקון של השד השני, אם זו הרמה של השד או התאמת גודל, לכן נדרשת מומחיות רופא מנתח פלסטי בכיר שידע לא רק לתקן את השד שעבר כריתה, אלא לשחזר את המראה התואם וההרמוני.

כריתת שד הינה חוויה שרק המחשבה עליה קשה לרוב הנשים. היא כוללת היבטים של ביטחון עצמי, דימוי עצמי ומיניות. היכולת לשחזר את השד על ידי רופא מנתח בכיר ומומחה תוביל לתוצאה דומה מאוד לשד המקורי, שתראה טבעית ככל האפשר.

קראו גם על: גניקומסטיה

עודפי עור בבטן מיני מתיחת בטן מתיחת בטן אחרי ניתוח קיסרי מתיחת בטן היקפית שאיבת שומן בלייזר שאיבת שומן בסנטר שאיבת שומן בידיים כירורג פלסטי כמה עולה ניתוח מתיחת בטן? סוגים שונים של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים בתל אביב סוגים שונים של שאיבות שומן שיפור בביטחון העצמי של האישה ניתוח אוזניים לילדים ניתוח הגדלת חזה מחיר הליך מתיחת הפנים בוטוקס וכל הכרוך בכך להרגיש תמיד גברי 5 תרגילים לעיצוב הגוף כל מה שרציתם לדעת על ניתוחי העפעפיים איך לשמור על פנים צעירות לאורך זמן? שיטות לשמור על חזה מורם ויציב אילו שאלות צריך לשאול בפגישת ייעוץ עם מנתח פלסטי? כל הדרכים לחיטוב ועיצוב הגוף שאיבת שומן מחיר מאיזה גיל אפשר לעשות ניתוח אף? כיצד רצוי לבחור מנתח פלסטי? האם שאיבת שומן זה תחליף לדיאטה? מה משותף לשאיבת שומן ולהרזיה כמה זמן מחזיקות התוצאות של ניתוח שאיבת שומן? שיטות לשאיבת שומן בין שאיבת שומן לתזונה נכונה כיסוי ביטוחי של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים משולבים: יתרונות וחסרונות ניתוחים אסתטיים בגיל השלישי איפור לאחר ניתוח פלסטי כיצד לבחור מנתח פלסטי? 10 דברים שחשוב לזכור לפני שעושים מתיחת פנים ניתוחי חזה לחזה נפול מהפך קוסמטי אחרי ההריון שאלות ותשובות על בוטוקס מול מתיחת פנים השפעתם של ניתוחי חזה על דימוי הגוף כנס בברצלונה – מרץ 2015 איך לבחור מנתח פלסטי? 7 דברים שיש לדעת על מתיחת בטן ניתוח להגדלת חזה והשפעתו על רגישות השד הגדלת חזה: שתלים ואלרגיות כל מה שצריך לדעת על ניתוחי חזה שיקולים וההחלטות לפני ניתוח הגדלת חזה ניתוחי הגדלת חזה בצבא האם יש דבר כזה? טכניקות חדשות למראה צעיר יותר ניתוח שחזור שד לאחר הוצאת גידול האם ניתוח הגדלת חזה מתאים לי? הגדלת חזה לפני הריון משנים מראה ותדמית טיפוח הפנים: 3 טיפולים אסתטיים ללא ניתוחים כל מה שצריך לדעת על ניתוח מתיחת בטן

    פנו אלינו ונחזור אליכם בהקדם

    התקשר עכשיו: 077-9966784