בוטוקס וכל הכרוך בכך

כשאומרים לך בוטוקס, על מה את חושבת? על הוליווד? קונספירציות רבות נרקמו סביב טיפול הבוטוקס. כחלק מהמסע של כל אישה להפוך את המראה שלה לצעיר ונחשק יותר, התפתחו טכניקות רבות להצערת המראה הכללי ומראה העור בפרט. מיליוני טיפולי בוטוקס מבוצעים בעולם בהצלחה, והופכים את המטופלים לבעלי מראה צעיר ורענן. מה כולל הטיפול? מה ההשלכות שלו? כל זאת ועוד בכתבה הבאה.

מהו טיפול בוטוקס?

בוטוקס וכל מה שכרוך בכךמהלך טיפול כולל הזרקת חומר בשם בוטוליניום (ממנו נלקח שם הטיפול). חלק מההזרקות מבוססות על חומצה היאלורונית, חומר סינתטי שהוכח כיעיל כחומר מילוי והעלמת קמטים. ההזרקה לא דורשת הרדמה או התאוששות, ואפשרית חזרה מידית לשגרה – ממש בו ביום. זריקות בוטוקס מסייעות בהפחתה מקומית של קמטים – בעיקר באזור קמטי ההבעה (בצדי העיניים ובמצח). ניתן להשתמש בזריקות כאלה להעלמת קמטים גם באזורים נוספים. כמו כן, טיפולי חומצה היאלורונית מתאימים גם להגדלת נפח השפתיים ולטיפולי מתיחת פנים ללא ניתוח. לבוטוקס שימושים רפואיים נוספים כמו טיפול בהזעת יתר בבית השחי וטיפול בתסמיני מיגרנה.

כיצד מתנהל תהליך ההזרקה?

תהליך ההזרקה אורך דקות ספורות – כולל ההסבר על התהליך. בניגוד למחשבה האינטואיטיבית, הבוטוליניום לא "מנפח" את העור כמו בלון, אלא מוזרק לשרירים ומשפיע עליהם, כך ששיתוקם מפחית קמטים.

לכמה זמן הטיפול אפקטיבי?

ניתן לראות את התוצאות כעבור כמה ימים. תוצאות הטיפול בשיאן כשבועיים לאחר הטיפול. אחרי שלושה עד ארבעה חודשים, האזור נדרש לטיפול תחזוקה. אין כל בעיה לטפל שוב בבוטוקס, אם לא נותנים לשרירים להתאושש ומזריקים כל כ4-6 חודשים, הטיפול אף אפקטיבי יותר לטווח ארוך באופן פעולה כזה. הטיפול הוכח כבטוח לחלוטין ונטול תופעות לוואי, למעט כאב מקומי או תחושת שפעת לעתים נדירות.

מי מוסמך להעניק טיפול בוטוקס?

למרות שהטיפול לא דורש הרדמה מכל סוג או התאוששות, רק מנתח פלסטי מוסמך רשאי לבצע את ההליך ורופאים מומחים ברפואה אסתטית. בתהליך מעורבים חומרים רפואיים, ודרוש ידע כדי לבצע את הטיפול בצורה אפקטיבית ובטוחה. כדאי לבחור במנתח פלסטי מנוסה כדי להגיע לתוצאות טובות. שימו לב שמטפל שעבר הכשרות מתקדמות והשתלמויות יכול להשתמש בטכניקות חדישות יותר – ככל שהטכנולוגיה עדכנית יותר, התוצאות טובות יותר.

בוטוקס – בטוח, יעיל, מהיר
טיפול בוטוקס הוא פתרון יעיל להצערת העור בעת הופעת קמטים לא רצויים. הוא זמני, ולכן הפיך – וניתן לעבור אותו שוב בעת הצורך. הניסיון הרב שנצבר בתחום ושכיחות הטיפולים ממקמים אותם כאופציה מועדפת לרבים בעת בחירת טיפולי הצערה – לנשים וגם לגברים.

עודפי עור בבטן מיני מתיחת בטן מתיחת בטן אחרי ניתוח קיסרי מתיחת בטן היקפית שאיבת שומן בלייזר שאיבת שומן בסנטר שאיבת שומן בידיים כירורג פלסטי כמה עולה ניתוח מתיחת בטן? סוגים שונים של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים בתל אביב סוגים שונים של שאיבות שומן שיפור בביטחון העצמי של האישה ניתוח אוזניים לילדים ניתוח הגדלת חזה מחיר הליך מתיחת הפנים בוטוקס וכל הכרוך בכך להרגיש תמיד גברי 5 תרגילים לעיצוב הגוף כל מה שרציתם לדעת על ניתוחי העפעפיים איך לשמור על פנים צעירות לאורך זמן? שיטות לשמור על חזה מורם ויציב אילו שאלות צריך לשאול בפגישת ייעוץ עם מנתח פלסטי? כל הדרכים לחיטוב ועיצוב הגוף שאיבת שומן מחיר מאיזה גיל אפשר לעשות ניתוח אף? כיצד רצוי לבחור מנתח פלסטי? האם שאיבת שומן זה תחליף לדיאטה? מה משותף לשאיבת שומן ולהרזיה כמה זמן מחזיקות התוצאות של ניתוח שאיבת שומן? שיטות לשאיבת שומן בין שאיבת שומן לתזונה נכונה כיסוי ביטוחי של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים משולבים: יתרונות וחסרונות ניתוחים אסתטיים בגיל השלישי איפור לאחר ניתוח פלסטי כיצד לבחור מנתח פלסטי? 10 דברים שחשוב לזכור לפני שעושים מתיחת פנים ניתוחי חזה לחזה נפול מהפך קוסמטי אחרי ההריון שאלות ותשובות על בוטוקס מול מתיחת פנים השפעתם של ניתוחי חזה על דימוי הגוף כנס בברצלונה – מרץ 2015 איך לבחור מנתח פלסטי? 7 דברים שיש לדעת על מתיחת בטן ניתוח להגדלת חזה והשפעתו על רגישות השד הגדלת חזה: שתלים ואלרגיות כל מה שצריך לדעת על ניתוחי חזה שיקולים וההחלטות לפני ניתוח הגדלת חזה ניתוחי הגדלת חזה בצבא האם יש דבר כזה? טכניקות חדשות למראה צעיר יותר ניתוח שחזור שד לאחר הוצאת גידול האם ניתוח הגדלת חזה מתאים לי? הגדלת חזה לפני הריון משנים מראה ותדמית טיפוח הפנים: 3 טיפולים אסתטיים ללא ניתוחים כל מה שצריך לדעת על ניתוח מתיחת בטן

    פנו אלינו ונחזור אליכם בהקדם

    התקשר עכשיו: 077-9966784