הגדלת חזה לפני הריון

אם את בעלת חזה קטן, בעלת דימוי עצמי נמוך, נמנעת מללכת לים עם החברים וללבוש ביקיני, אין סיבה שזה ימשיך כך. לאחר פגישה אחת ד"ר אבי וינברג, מומחה לכירורגיה פלסטית, יוכל המליץ לך על ניחוח הגדלת החזה האידאלי בשבילך, גם אם את עוד לפני הריון.

ד"ר אבי וינברג הינו רופא מנתח מומחה לכירורגיה פלסטית. ניהל בעבר את המחלקה לכירורגיה פלסטית בבי"ח ברזילי באשקלון, וכן מתפקד כמנתח בכיר ברשת בתי החולים "אסותא" ובעל רשת קליניקות פרטיות בתל אביב ובירושלים לניתוחים כירורגיים פלסטיים, בעל ניסיון עשיר של מעל 30 שנה המקפיד להשתתף בכנסים בינלאומיים ובהשתלמויות מקצועיות בארץ ובחו"ל.

ישנה טענה הגורסת כי לא כדאי לבצע ניתוח הגדלת חזה לפני הריון כיוון שהגוף עתיד לעבור שינויים הורמונליים במהלך ההיריון וזה ישפיע על השתלים בחזה. אך אין בטענה זו מן האמת. השתלים המוחדרים לחזה הינם שתלי סיליקון איחרטיים עמידים ויציבים ואינם ניתנים לשינוי בקלות. לכן, אין סיבה לאשה צעירה להמשיך ולסבול מדימוי עצמי נמוך ביחס לגודל החזה שלה ולסמל הנשיות שלה. ד"ר אבי וינברג, בשיתוף עם האישה יתאים עבורה את הניתוח האידאלי עבורה בהתאם לגופה מבלי שתצטרך לחשוש לעתיד הניתוח, למעט החלפת וחידוש השתלים אחת לעשר שנים כפי שמומלץ על ידי ה FDA.

הסוגים השונים של שתלי הסיליקון

ניתוח הגדלת החזה אורך כ – 40 דקות בניתוח מחדירים שתל סיליקון לבית החזה את השתל ניתן להכניס דרך כל מיני חתכים ניתן למקמו במישורים שונים וישנם סוגי שתלים שונים באיכותם וצורתם. ברוב הניתוחים להגדלת חזה מוחדרים שתלי הסיליקון דרך חתך בקפל התת שדי, אם כי יש ניתוחים בהם מוכנס השתל דרך חתך בבית השחי או חתך סביב העטרה.גם סוג השתלים תלוי באשה, רוב השתלים הינם שתלי סיליקון עגולים או אנטומיים . אם כי ישנם שתלים אחרים כמו שתלי פוליאורטן. עדיין אין אישור של ה – FDA ולכן איני משתמש בהם. הגדלת חזה ניתן גם לעשות ללא שתלים אלא באמצעות השתלת שומן. שומן הנשאב מאזורי גוף שונים ומוזרק לחזה , כמובן שאין שליטה בגודל המבוקש ובנוסף קשה לצפות כמה מהשומן המוזרק יקלט ולעיתים יש לחזור על הפעולה מספר פעמים . לא תמיד יש לפציינטית מספיק שומן. גם הגדלה באמצעות שתלים וגם בשומן אינה פוגעת ביכולת להניק . לפי הוראת משרד הבריאות הגדלת חזה בשתלים מותרת מגיל 18.

המלצתנו הפרטית אלייך היא אל תמתיני עוד רגע אחד, נצלי את עובדת היותך אישה צעירה וקבעי עוד היום פגישה באחת ממרפאותיו של ד"ר אבי וינברג בירושלים או בתל אביב ותוכלי להנות מיתרונותיו הרבים של ניתוח הגדלת חזה מחיר נוח בנוסף, עוד לפני ההיריון העתידי שלך.

עודפי עור בבטן מיני מתיחת בטן מתיחת בטן אחרי ניתוח קיסרי מתיחת בטן היקפית שאיבת שומן בלייזר שאיבת שומן בסנטר שאיבת שומן בידיים כירורג פלסטי כמה עולה ניתוח מתיחת בטן? סוגים שונים של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים בתל אביב סוגים שונים של שאיבות שומן שיפור בביטחון העצמי של האישה ניתוח אוזניים לילדים ניתוח הגדלת חזה מחיר הליך מתיחת הפנים בוטוקס וכל הכרוך בכך להרגיש תמיד גברי 5 תרגילים לעיצוב הגוף כל מה שרציתם לדעת על ניתוחי העפעפיים איך לשמור על פנים צעירות לאורך זמן? שיטות לשמור על חזה מורם ויציב אילו שאלות צריך לשאול בפגישת ייעוץ עם מנתח פלסטי? כל הדרכים לחיטוב ועיצוב הגוף שאיבת שומן מחיר מאיזה גיל אפשר לעשות ניתוח אף? כיצד רצוי לבחור מנתח פלסטי? האם שאיבת שומן זה תחליף לדיאטה? מה משותף לשאיבת שומן ולהרזיה כמה זמן מחזיקות התוצאות של ניתוח שאיבת שומן? שיטות לשאיבת שומן בין שאיבת שומן לתזונה נכונה כיסוי ביטוחי של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים משולבים: יתרונות וחסרונות ניתוחים אסתטיים בגיל השלישי איפור לאחר ניתוח פלסטי כיצד לבחור מנתח פלסטי? 10 דברים שחשוב לזכור לפני שעושים מתיחת פנים ניתוחי חזה לחזה נפול מהפך קוסמטי אחרי ההריון שאלות ותשובות על בוטוקס מול מתיחת פנים השפעתם של ניתוחי חזה על דימוי הגוף כנס בברצלונה – מרץ 2015 איך לבחור מנתח פלסטי? 7 דברים שיש לדעת על מתיחת בטן ניתוח להגדלת חזה והשפעתו על רגישות השד הגדלת חזה: שתלים ואלרגיות כל מה שצריך לדעת על ניתוחי חזה שיקולים וההחלטות לפני ניתוח הגדלת חזה ניתוחי הגדלת חזה בצבא האם יש דבר כזה? טכניקות חדשות למראה צעיר יותר ניתוח שחזור שד לאחר הוצאת גידול האם ניתוח הגדלת חזה מתאים לי? הגדלת חזה לפני הריון משנים מראה ותדמית טיפוח הפנים: 3 טיפולים אסתטיים ללא ניתוחים כל מה שצריך לדעת על ניתוח מתיחת בטן

    פנו אלינו ונחזור אליכם בהקדם

    התקשר עכשיו: 077-9966784