ניתוחים פלסטיים בתל אביב

ניתוחים פלסטיים בתל אביב ובירושלים: המרפאות שלי, ד"ר אבי וינברג, ממוקמות בתל אביב ובירושלים ולמרות שאני פועל בשתי ערים שונות, קשה מאוד לאפיין את האוכלוסיות בצריכה של הכירורגיה הפלסטית והאסתטית.
אחת הסיבות לכך היא שלמרפאתי בתל-אביב מגיעים מטופלים מכל הארץ וגם העובדה שתל אביב היא עיר המאכלסת גם הרבה אוכלוסיות מהפריפריה שהגיעו אליה מסיבות שונות של תעסוקה וחברה.

ניתוחים פלסטיים בתל אביב ובארץ – נתונים מעניינים

נתונים על פי סקר של האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית:

  • כ- 85% מהישראלים מאמינים כי ניתוח פלסטי עשוי לשפר את דימוי הגוף שלהם.
  • מתוכם, כ-69.5% חושבים שהניתוח הפלסטי ישפר את הבטחון העצמי בזוגיות.
  • 26% חושבים שניתוח פלסטי יתרום לשיפור הקשר עם חבריהם.
  • 19.9% חושבים שהניתוח משפיע על הקריירה המקצועית שלהם.

לפי האיגוד האמריקאי לכירורגיה אסתטית שיעור הניתוחים עלה פי 2 בשנים האחרונות והפעולות האסתטיות פי 6. כלומר, לטיפולים וניתוחים אסתטיים פונים אנשים רבים ממגוון הגילאים; נערים ונערות, נשים וגברים.

תובנות מהקליניקה שלי בתל אביב ובירושלים

להלן כמה מהתובנות שלי כמנתח בעל ניסיון של עשרות שנים:

ניתן לומר שבתל אביב מי שפונה לטיפול אסתטי הוא בעל מודעות יתר ולעיתים אנשים מקשרים בין המראה החיצוני שלהם לההצלחה המקצועית. הגברים בתל אביב מרגישים בטוח להגיע לייעוצים ולעבור טיפולים וניתוחים אסתטיים יותר מערים אחרות. עם זאת ניתן לראות בירושלים עלייה במספר הגברים הפונים לטיפולים מסוג זה.

הבדל נוסף שאני רואה בין ירושלים לתל אביב הוא הפנייה לגופים הנותנים שירותי אסתטיקה. ייתכן שאת העובדה הזו ניתן לייחס גם למצב הכלכלי. לדוגמא, אם מגיעים לייעוץ בנושא הצערת פנים אני מסביר שמשך השפעתם של הטיפולים האסתטיים קצר יחסית. בתל אביב הנטייה תהייה יותר לטיפולים מהסוג שבטווח הארוך יהיו יקרים יותר מניתוח אבל בירושלים יבחרו יותר באופציה הניתוחית.

דר וינברג ניתוחים פלסטיים בתל אביב

״נפש בריאה בגוף בריא״ – הרמב״ם שתבע את האימרה כבר בזמנו דגל בשיטה ההוליסטית. יותר ויותר מחקרים שפורסמו בשנים האחרונות, מוכיחים כי יש קשר ברור בין איך שאנחנו מרגישים לאיך שאנחנו נראים, ומכאן ניתן להבין את העליה בדרישה לפעולות וניתוחים אסתטיים.

מאפיינים של ניתוחים פלסטיים בתל אביב

כשאני חושב מה הדבר הבולט ביותר המאפיין את הפונים לניתוחים פלסטיים בתל אביב, אני חושב על הגישה ההוליסטית. גישה זו שמה דגש על טיפול עצמי, אורח חיים בריא, הרגלים נכונים ובריאים לאיכות חיים טובה יותר. זוהי גישה מהרפואה המשלימה אשר מרחיבה את מודעות האדם לחיים ורואה קשר הדוק בין הגוף לבין הנפש. עם העליה בתוחלת החיים התגברה גם המודעות לאיכות החיים, כלומר חשיבות התזונה שלנו, הכושר הגופני שלנו והלייף סטייל. כחלק מהשינוי הזה, נוספו גם פרוצדורות וניתוחים אסתטיים. הפונים מקווים שהכירורגיה האסתטית תשיב להם את המראה הצעיר ויחד איתו את התחושה הטובה. בשני המקרים, טיפול רק בפן החיצוני אינו מספק. על מנת להגיע לתוצאה הרצויה, יש לשלב את ההליך האסתטי בשינוי פנימי, שיסייע להם לא רק להראות טוב אלא גם להרגיש כך.

זו הסיבה שניסיתי להקים במרפאתי מרפאה רב תחומית עם תזונאים, פסיכולוגים, מאמני כושר ורופא העוסק באנטי אייג'ינג. כך, המעוניינים בגישה זו יקבלו תוכנית מקיפה כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר מהטיפולים והניתוחים האסתטיים.

לסיכום, ישנה עליה בכמות הפונים לניתוחים ופעולות אסתטיות כמו גם במגוון הטיפולים והניתוחים הזמינים. העלייה הזו של הפניות הביאה גם לעלייה דרמטית במספר העוסקים בתחום ללא הכשרה מתאימה, לכן יש לפנות לכירורג פלסטי מומחה, החבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית עם הרבה שנות ניסיון כמנתח. לפרטים נוספים, שאלות או התייעצויות, השאירו פרטים מטה ונחזור אליכם ממרפאת ד"ר וינברג – בלוך 39, תל אביב.

עודפי עור בבטן מיני מתיחת בטן מתיחת בטן אחרי ניתוח קיסרי מתיחת בטן היקפית שאיבת שומן בלייזר שאיבת שומן בסנטר שאיבת שומן בידיים כירורג פלסטי כמה עולה ניתוח מתיחת בטן? סוגים שונים של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים בתל אביב סוגים שונים של שאיבות שומן שיפור בביטחון העצמי של האישה ניתוח אוזניים לילדים ניתוח הגדלת חזה מחיר הליך מתיחת הפנים בוטוקס וכל הכרוך בכך להרגיש תמיד גברי 5 תרגילים לעיצוב הגוף כל מה שרציתם לדעת על ניתוחי העפעפיים איך לשמור על פנים צעירות לאורך זמן? שיטות לשמור על חזה מורם ויציב אילו שאלות צריך לשאול בפגישת ייעוץ עם מנתח פלסטי? כל הדרכים לחיטוב ועיצוב הגוף שאיבת שומן מחיר מאיזה גיל אפשר לעשות ניתוח אף? כיצד רצוי לבחור מנתח פלסטי? האם שאיבת שומן זה תחליף לדיאטה? מה משותף לשאיבת שומן ולהרזיה כמה זמן מחזיקות התוצאות של ניתוח שאיבת שומן? שיטות לשאיבת שומן בין שאיבת שומן לתזונה נכונה כיסוי ביטוחי של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים משולבים: יתרונות וחסרונות ניתוחים אסתטיים בגיל השלישי איפור לאחר ניתוח פלסטי כיצד לבחור מנתח פלסטי? 10 דברים שחשוב לזכור לפני שעושים מתיחת פנים ניתוחי חזה לחזה נפול מהפך קוסמטי אחרי ההריון שאלות ותשובות על בוטוקס מול מתיחת פנים השפעתם של ניתוחי חזה על דימוי הגוף כנס בברצלונה – מרץ 2015 איך לבחור מנתח פלסטי? 7 דברים שיש לדעת על מתיחת בטן ניתוח להגדלת חזה והשפעתו על רגישות השד הגדלת חזה: שתלים ואלרגיות כל מה שצריך לדעת על ניתוחי חזה שיקולים וההחלטות לפני ניתוח הגדלת חזה ניתוחי הגדלת חזה בצבא האם יש דבר כזה? טכניקות חדשות למראה צעיר יותר ניתוח שחזור שד לאחר הוצאת גידול האם ניתוח הגדלת חזה מתאים לי? הגדלת חזה לפני הריון משנים מראה ותדמית טיפוח הפנים: 3 טיפולים אסתטיים ללא ניתוחים כל מה שצריך לדעת על ניתוח מתיחת בטן

    פנו אלינו ונחזור אליכם בהקדם

    התקשר עכשיו: 077-9966784