שיקולים וההחלטות לפני ניתוח הגדלת חזה

כאשר מחליטים לעבור ניתוח חזה, אין הסכמה פה אחד לגבי השתל הטוב ביותר, גישה ניתוחית הטובה ביותר, או מנתח פלסטי הכי טוב, אבל יש אפשרות לבחור את הטוב והמותאם ביותר עבורך. ההחלטה החשובה ביותר היא בחירת המנתח הפלסטי שמתאים לך, לאחר מכן, כאשר ישנו אדם שסומכים עליו ניתן לבחור את דרך הפעולה/חומרים המתאימים. להלן מספר נושאים שחשוב מאוד לקחת בחשבון כאשר מחליטים על הגדלת שדיים, יש להתייחס לכלל הנושאים בפגישת הייעוץ עם המנתח ולמצוא את תכנית הפעולה הטובה ביותר עבור המנותח

סוג שתל הסיליקון

  • שתלי מי-מלח: מעטפת סיליקון המכילה מים מלוחים, שתלים פחות יעילים מכמה סיבות – המגע אינו טבעי ואינו דומה לשד טבעי והמראה פחות טוב מסוגי שתלים אחרים. כמו כן יכולה להתרחש דפלציה של השתל – כלומר התרוקנות הדרגתית של מי המלח מהשתל, דבר שידרוש ניתוח נוסף, כיום בארץ השימוש בשתלים האלה הוא מועט מאוד.
  • סיליקון קוהסיבי מלוכד: השימוש סיליקון מלוכד ימנע את הבעיה הידועה בשתלי סיליקון נוזלי – החשש לכך שהחומר ידלוף החוצה. שתלים אלה מקנים לשד מראה יציב יותר וכן מעוגל פחות – כלומר המראה הכי טבעי. מעטפת השתלים יכולה להיות מעובדת על מנת למנוע עד כמה שניתן "התכווצות קופסית" וכן למנוע תזוזות /שינוי מיקום של השד לאורך זמן.

הגודל של השתל סיליקון

האם כדאי ללכת על גדול מאוד או קטן מאוד? חשוב להבין שאין גודל שיתאים לכלל המצבים, לכן עדיף לבחור את הגודל שרוצים במצב עירום – במצב כזה, תמיד ניתן להתאים חזייה/בגדים שיגדילו או יקטינו את החזה לפי הרצון. שתל גדול מאוד הוא סיכון גבוה – הניתוח כואב יותר, יש סבירות גבוהה יותר לפצע או החלמה איטית, זה יכול לתרום לכאבי גב, קשה יותר להסתתר מאחורי בגדים. כמו כן שתל גדול דוחס עם הזמן את השד הטבעי ויוצר בעיות ומראה מדולל מאוחר יותר – במידה ורוצים להוריד את השתלים או להקטינם.

מעל/מתחת/מישור כפול (dual-plane)

  • שתל ממוקם מעל השריר – שתלים שממוקמים מעל השריר מאפשרים התאוששות מהירה וכן מונעים השפעה על תפקוד השרירים (חשוב עבור ספורטאים), אבל בעיות כמו התכווצות קופסית לברורות יותר, וכן מראה הצלקת משמעותי יותר.
  • שתל ממוקם מתחת לשריר– שתלים מתחת לשריר (דרך גישה בבית השחי) יושב בדרך כלל גבוה יותר – מצב שיוצר מראה פחות טבעי לחזה, עם זאת ישנם פחות סיבוכים בניתוח זה.
  • מישור כפול או חלל משולב – זוהי האופציה השכיחה ביותר, החלק העליון של השתל מכוסה ע"י שריר ששולט ביציבות וכן מסתיר צלקות ניתוח והחלק התחתון תורם למראה הטבעי.

אתר החתך

  • חתך בפטמה – ניתן להסתירו היטב אצל רוב מהמטופלים, מה שתורם מאוד לאסטטיקה, אך במידה ולא הצלקת מאוד ברורה. כמו כן הדבר עלול להביא לסיבוכים בעת הנקה וכן לסיכוי גבוה יותר של זיהום ע"י חיידקים.
  • חתך בקפל השד – זוהי השיטה הטובה ביותר מבחינת הגישה לחלל הד והשליטה במיקום השתל. עם זאת, במטופלים עם חזה קטן מאוד החתך לא יוסתר טוב לאחר ההגדלה.
  • חתך בבית השחי – אינו משאיר צלקת על החזה עצמו, זהו יתרון גדול מאוד. הוא אידיאלי לצעירות שמפחדות מההשפעות של הצלקות בעתידן.

סיכונים בניתוח הגדלת חזה

הדבר אמנם נראה שולי, אך יש לשקול גם את מיקום הקליניקה של המנתח. לרוב אין בעיה עם הנסיעות ההלוך ושוב לפני הטיפול, אך חשוב להתייחס לסיכונים שאחרי ולכך שאתן עלולות להזדקק לטיפול יומיומי לאחר הניתוח. חשוב להבין שכשמדובר במומחי ניתוחים פלסטיים, מנתח אשר טוב בביצוע ניתוח אף, לאו דווקא בעל ניסיון בניתוחי הגדלת חזה. חשוב לבחור רופא עם ניסיון בתחום ניתוחי חזה. דרך טובה נוספת לבחור היא לפני המלצות ממטופלים קודמים, חשוב לשמוע במקרים כאלה גם ממטופלים לא מרוצים והסיבות שלהם. כמובן, מומלץ להיזהר מרופאים שיש להם יותר מדי תגובות שליליות.

אם את מעוניינת בהגדלת חזה עם ד"ר וינברג, את מוזמנת להתרשם ממגוון העבודות של הדוקטור שיעזרו לך להחליט בעצמך.

עודפי עור בבטן מיני מתיחת בטן מתיחת בטן אחרי ניתוח קיסרי מתיחת בטן היקפית שאיבת שומן בלייזר שאיבת שומן בסנטר שאיבת שומן בידיים כירורג פלסטי כמה עולה ניתוח מתיחת בטן? סוגים שונים של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים בתל אביב סוגים שונים של שאיבות שומן שיפור בביטחון העצמי של האישה ניתוח אוזניים לילדים ניתוח הגדלת חזה מחיר הליך מתיחת הפנים בוטוקס וכל הכרוך בכך להרגיש תמיד גברי 5 תרגילים לעיצוב הגוף כל מה שרציתם לדעת על ניתוחי העפעפיים איך לשמור על פנים צעירות לאורך זמן? שיטות לשמור על חזה מורם ויציב אילו שאלות צריך לשאול בפגישת ייעוץ עם מנתח פלסטי? כל הדרכים לחיטוב ועיצוב הגוף שאיבת שומן מחיר מאיזה גיל אפשר לעשות ניתוח אף? כיצד רצוי לבחור מנתח פלסטי? האם שאיבת שומן זה תחליף לדיאטה? מה משותף לשאיבת שומן ולהרזיה כמה זמן מחזיקות התוצאות של ניתוח שאיבת שומן? שיטות לשאיבת שומן בין שאיבת שומן לתזונה נכונה כיסוי ביטוחי של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים משולבים: יתרונות וחסרונות ניתוחים אסתטיים בגיל השלישי איפור לאחר ניתוח פלסטי כיצד לבחור מנתח פלסטי? 10 דברים שחשוב לזכור לפני שעושים מתיחת פנים ניתוחי חזה לחזה נפול מהפך קוסמטי אחרי ההריון שאלות ותשובות על בוטוקס מול מתיחת פנים השפעתם של ניתוחי חזה על דימוי הגוף כנס בברצלונה – מרץ 2015 איך לבחור מנתח פלסטי? 7 דברים שיש לדעת על מתיחת בטן ניתוח להגדלת חזה והשפעתו על רגישות השד הגדלת חזה: שתלים ואלרגיות כל מה שצריך לדעת על ניתוחי חזה שיקולים וההחלטות לפני ניתוח הגדלת חזה ניתוחי הגדלת חזה בצבא האם יש דבר כזה? טכניקות חדשות למראה צעיר יותר ניתוח שחזור שד לאחר הוצאת גידול האם ניתוח הגדלת חזה מתאים לי? הגדלת חזה לפני הריון משנים מראה ותדמית טיפוח הפנים: 3 טיפולים אסתטיים ללא ניתוחים כל מה שצריך לדעת על ניתוח מתיחת בטן

    פנו אלינו ונחזור אליכם בהקדם

    התקשר עכשיו: 077-9966784