מתיחת פנים ללא ניתוח

מתיחת פנים ללא ניתוח כי לא תמיד צריך חיתוך בסכין וניתוח בפנים בשביל לקבל פנים מתוחות.מתיחת פנים ללא ניתוח

מעוניינת להחזיר לעצמך את שנות הנעורים? או לפחות לגרום לפנים שלך להראות קצת יותר צעירות ואסתטיות?

מתיחת פנים ללא ניתוח – להחזיר את המראה הצעיר בלי סכין הניתוחים

היום,  עם כל הטכנולוגיה המתקדמת בתחום של רפואה פלסטית, אין סיבה שתישארי מקומטת וזקנה כשאת יכולה לשפר בכמה רמות את מראה הפנים, הסנטר והצוואר שלך. עם מתיחת פנים ללא ניתוח תוכלי להיראות יפה יותר, צעירה יותר, רעננה ואטרקטיבית בלי שסכין המנתחים יחדור אלייך.

כאשר שומעים את המושג מתיחת פנים ישר חושבים על הסכין החותכת ועל כך שזו פרוצדורה מסובכת וחודרנית, בין אם הדברים כך ובין אם לא, אינך חייבת למתוח את פנייך בצורה חודרנית שתעורר בך פחד. כיום ישנן מגוון שיטות מתקדמות ובטוחות של תהליך מתיחת פנים שהתוצאות שלהן מבטיחות וטובות, על חלק מהן נכתוב במאמר זה.

3 דרכים של מתיחת פנים ללא ניתוח:

  1. בוטוקס – מתיחת פנים יכולה להיעשות על ידי חומר הנקרא בוטוקס אשר פועל באופן כזה שהוא מרפה את השרירים בפנים ובכך הקמטים נעשים מטושטשים וחלקם אף נעלמים, המראה שנוצר לאחר הזרקת בוטוקס הוא מראה פנים מתוח, צעיר ורענן יותר לאורך זמן. מדי כמה זמן ישנו צורך לחזור על הטיפול, חשוב לעשות זאת בהתייעצות חכמה עם הרופא על מנת שהתוצאות יראו טבעיות ויפות ככל הניתן ולא מעושות ומגוחכות כפי שניתן לראות לעיתים בהזרקה עודפת של בוטוקס.
  2. מתיחת פנים בחוטים – מתיחת הפנים בעזרת חוטים מיוחדים המוזרקים לפנים באזור הסנטר שנוטה ליפול ולהתקמט וכן באזור הצוואר שגם הוא נוטה להתקמטות יתרה, התוצאות הן מאוד מוצלחות ברוב המוחלט של המקרים וגם כאשר הן אינן יוצאות מושלם, הן ניתנות לתיקון קל ופשוט.
  3. מתיחת פנים על ידי השתלה של שומן – לתוך אזורים בפנים מהם השומן הטבעי שהיה בהן נפל, המראה שנוצר הוא פנים רעננות ומלאות יותר כפי שהיו בצעירותן.

לא תמיד יש צורך בניתוח למתיחת הפנים

אם את רוצה לרענן ולחדש את מראה הפנים שלך, עכשיו תוכלי לעשות זאת גם ללא פרוצדורה ניתוחית ומסובכת. בעידן המתקדם שלנו את יכולה לשדרג את המראה שלך ולהצעיר את פנייך בטיפולים משקמים וכן בפרוצדורות פשוטות אשר אינן כירורגיות. בואי לגלות עולם חדש של ניו אייג'ינג והחזיר לעצמך ולו במעט את השנים היפות עם מתיחת פנים ללא ניתוח.

כאשר שומעים את המושג מתיחת פנים ישר חושבים על הסכין החותכת ועל כך שזו פרוצדורה מסובכת וחודרנית, בין אם הדברים כך ובין אם לא, אינך חייבת למתוח את פנייך בצורה חודרנית שתעורר בך פחד.

פגישת הכנה וייעוץ לפני טיפולי מתיחת פנים ללא ניתוח

ד"ר אבי וינברג מזמין אותך לפגישת ייעוץ לגבי מתיחת פנים ללא ניתוח. בפגישת הייעוץ תוכלי לקבל את כל המידע והאינפורמציה הרלוונטית על דרכים של מתיחת פנים ללא ניתוח וכן של מתיחת פנים רגילה, המידע שינתן לך, יינתן בשקיפות מלאה על ידי הסברה של כל היתרונות והחסרונות שבכל שיטה.

בנוסף הוא מייעץ לכל אחד ואחת שמגיעים אליו מה היא השיטה המומלצת ביותר לפנים שלו או שלה ללא אינטרסים אישיים אלא בשקיפות, אמינות ומקצועיות מוחלטת.

    פנו אלינו ונחזור אליכם בהקדם

    התקשר עכשיו: 077-9966784