שאיבת שומן מהבטן התחתונה

שאיבת שומן בבטן התחתונה

מהו ניתוח שאיבת שומן מהבטן התחתונה

שאיבת שומן מהבטן התחתונה היא הליך ניתוחי שנועד להסיר עודפי שומן מהאזור שמתחת לטבור.

כיצד מבוצע התהליך של ניתוח שאיבת שומן מהבטן התחתונה

במהלך הניתוח, מנתח מבצע חתכים קטנים באזור ומחדיר צינורית דקה כדי לשאוב את השומן העודף. ניתן לבצע שאיבת שומן בטכניקות שונות, חלקן טכניקות לשאיבת שומן מסורתית, וחלקן האחר הן טכניקות יותר חדשות שנכנסו לשימוש בשנים האחרונות. בחירת הטכניקה תלויה בצרכי המטופל ובהעדפת המנתח הפלסטי.

למי מתאים ניתוח שאיבת שומן מהבטן התחתונה

בדומה לניתוח שאיבת שומן בבטן, גם ניתוח זה מתאים בדרך כלל לאנשים שנאבקים להסיר עודפי שומן עיקשים שאינם נעלמים דרך דיאטה ופעילות גופנית.

עם זאת, חשוב לציין ששאיבת שומן אינה שיטת הרזיה או תחליף לאורח חיים בריא. הניתוח מתאים יותר לאנשים הקרובים למשקל תקין שלהם ישנם מצבורי שומן מקומיים. החדשות הטובות הן שהתוצאות של שאיבת שומן יכולות להיות ארוכות טווח אם המטופל שומר על משקל יציב לאחר הניתוח.

אילו סיכונים קיימים בניתוח שאיבת שומן מהבטן התחתונה

כמו בכל ניתוח לשאיבת שומן, גם ניתוח זה טומנן בחובו סיכונים וסיבוכים אפשריים. בין הסיבוכים הידועים ישנם זיהום, דימום, קווי מתאר לא אחידים, הצטברות נוזלים ושינויים בתחושת העור ועוד. עם זאת ככל שיבחר מנתח מנוסה ומיומן לתהליך סיכונים אלו הופכים לקטנים מאוד.

מהו זמן ההחלמה מניתוח שאיבת שומן מהבטן התחתונה

זמן ההחלמה משתנה, ובכדי לקבל הערכה מדוייקת יש לקבוע תור לייעוץ שבו ניתן לקבל פרטים ספציפיים עבור המטופל המבוקש.

רוב החולים יכולים לצפות לנפיחות מסוימת, חבורות ואי נוחות באזור המטופל למשך מספר שבועות.

התייעצו עם מנתח מקצועי לפני החלטה על ביצוע ניתוח שאיבת שומן מהבטן התחתונה

לפני ששקולים שאיבת שומן, כדאי כמובן להתייעץ עם מנתח פלסטי מוסמך שיוכל לתת הערכה למידה ההתאמה של המטופל לתהליך, לבצע תיאום ציפיות, ולהסביר את הסיכונים והיתרונות הפוטנציאליים הקשורים להליך, בנוסף המלצות מותאמות אישית.

    פנו אלינו ונחזור אליכם בהקדם

    התקשר עכשיו: 077-9966784