איפור לאחר ניתוח פלסטי

הרבה פעמים לאחר שעוברים ניתוח פלסטי משתמשים באיפור בכדי להסוות אדמומיות או סימנים שעם הזמן אמנם ייעלמו, אך בינתיים מהווים טרדה אצל חלק מהאנשים.

אז איך להתאפר בצורה נכונה כך שגם נשיג את תוצאת ההסוואה וגם נשמור על עור הפנים הרגיש במיוחד לאחר ניתוח פלסטי או טיפול אסתטי כגון פילינג עמוק? הדבר הראשון שחשוב לזכור הינו הגנה מהשמש. קרמים המכילים מסנני קרינה יהיו עדיפים על קרמים המעניקים לחות בלבד. כמו כן, מומלץ להשתמש במשחות המכילות חומרים אנטיספטיים. במידה ואנו עומדים לעטות איפור על הפנים, עדיף להגן על אזורים מועדים לפורענות ככל הניתן. ישנן משחות רבות המכילות רכיבים טבעיים שיכולות לענות על הצורך הזה. צלקות צריכות להיות מטופלות ע"י משחות מיוחדות המכילות סיליקון. משחות אלו מסייעות לסגירת הצלקת בצורה אסתטית יותר ללא עור עודף. גם שמן החיטה עוזר להחזיר את הגמישות לעור, במיוחד לעור מתוח. לאחר שמרחנו שיכבה של לחות עם מסנני קרינה ניתן להתחיל להתאפר, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לחטא את כל מברשות האיפור והספוגיות. אם אפשר עדיף לקנות חדשים.

עיבוי שפתיים

מייקאפ

קיימים בשוק מייקאפים עם מסנני קרינה שעדיפים לשימוש במקרה זה. כמו כן, עדיף להשתמש בכאלו המכילים חומרים היפו אלרגניים. המייקאפ הנוזלי עדיף מבחינת המרקם ויכולת הספיגה שלו בעוד. למדקדקות במיוחד כדאי להשתמש במייקאפ בצבע העור ומייקאפ נוסף מעט כהה יותר, (פרטים נוספים בהמשך).

צבעים

בד"כ הצבע הבולט ביותר הינו אדום. לפי כללי האיפור, ותורת הצבעים בכלל, בכדי לנטרל צבע צריך להשתמש בצבע הקומפלמנטרי שלו. במקרה של האדום, הצבע הקומפלמנטרי שלו הינו ירוק. כמובן כדאי להימנע משימוש בגווני אדום בכדי לא להוסיף הדגשה לאדמומיות הקיימת גם כך.

נפיחות

באזורים נפוחים ניתן ליישם את טכניקת אשליית העומק. כלל ידוע הוא כי כאשר מציירים יוצרים עומק ע"י שימוש בגוונים כהים יותר. כלל זה מיושם גם בעולם האיפור ויכול לסייע רבות בכדי לטשטש נפיחויות. כאן בא לידי ביטוי המייקאפ הכהה יותר וכמובן שלל הסמקים והצלליות בגוונים הכהים. חשוב כמובן לזכור שכהה ובהיר הינם מושגים יחסיים וזה תלוי כמובן בצבע הפנים.

איפור לאירוע

ישנן כלות הבוחרות לעבור ניתוחים פלסטיים לפני החתונה שלהן. לפני שעוברים איפור כלה צריך לציין בפני המאפרת שעברת ניתוח, איזה ניתוח ומתי. עדיף להגיע עם תכשירי הלחות האישיים שלך המכילים את כל המצוין לעיל. למעשה בכל איפור לאירוע, או איפור לחתונה חשוב לזכור את הכלל הזה. אסתטיקה ויופי הינם הבסיס לניתוחים פלסטיים ולכן מובן מאיליו שאדם שעובר ניתוח כזה הינו בעל מודעות עצמית גבוהה לגבי המראה החיצוני. היום קיימות סדנאות איפור למקצועיים ולחובבניים המתייחסות גם לאיפור המיוחד הנדרש לאחר ניתוחים פלסטיים.

לסיכום, חשוב רק לציין כי לפני שמתחילים להתאפר אחרי ניתוח פלסטי בפנים התייעצו עם המנתח הפלסטי שלכם. ישנם פרקי זמן מסוימים שבהם עדיף להשאיר את העור נקי מאיפור בכדי לאפשר החלמה מהירה ולהימנע מזיהומים אפשריים.

עודפי עור בבטן מיני מתיחת בטן מתיחת בטן אחרי ניתוח קיסרי מתיחת בטן היקפית שאיבת שומן בלייזר שאיבת שומן בסנטר שאיבת שומן בידיים כירורג פלסטי כמה עולה ניתוח מתיחת בטן? סוגים שונים של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים בתל אביב סוגים שונים של שאיבות שומן שיפור בביטחון העצמי של האישה ניתוח אוזניים לילדים ניתוח הגדלת חזה מחיר הליך מתיחת הפנים בוטוקס וכל הכרוך בכך להרגיש תמיד גברי 5 תרגילים לעיצוב הגוף כל מה שרציתם לדעת על ניתוחי העפעפיים איך לשמור על פנים צעירות לאורך זמן? שיטות לשמור על חזה מורם ויציב אילו שאלות צריך לשאול בפגישת ייעוץ עם מנתח פלסטי? כל הדרכים לחיטוב ועיצוב הגוף שאיבת שומן מחיר מאיזה גיל אפשר לעשות ניתוח אף? כיצד רצוי לבחור מנתח פלסטי? האם שאיבת שומן זה תחליף לדיאטה? מה משותף לשאיבת שומן ולהרזיה כמה זמן מחזיקות התוצאות של ניתוח שאיבת שומן? שיטות לשאיבת שומן בין שאיבת שומן לתזונה נכונה כיסוי ביטוחי של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים משולבים: יתרונות וחסרונות ניתוחים אסתטיים בגיל השלישי איפור לאחר ניתוח פלסטי כיצד לבחור מנתח פלסטי? 10 דברים שחשוב לזכור לפני שעושים מתיחת פנים ניתוחי חזה לחזה נפול מהפך קוסמטי אחרי ההריון שאלות ותשובות על בוטוקס מול מתיחת פנים השפעתם של ניתוחי חזה על דימוי הגוף כנס בברצלונה – מרץ 2015 איך לבחור מנתח פלסטי? 7 דברים שיש לדעת על מתיחת בטן ניתוח להגדלת חזה והשפעתו על רגישות השד הגדלת חזה: שתלים ואלרגיות כל מה שצריך לדעת על ניתוחי חזה שיקולים וההחלטות לפני ניתוח הגדלת חזה ניתוחי הגדלת חזה בצבא האם יש דבר כזה? טכניקות חדשות למראה צעיר יותר ניתוח שחזור שד לאחר הוצאת גידול האם ניתוח הגדלת חזה מתאים לי? הגדלת חזה לפני הריון משנים מראה ותדמית טיפוח הפנים: 3 טיפולים אסתטיים ללא ניתוחים כל מה שצריך לדעת על ניתוח מתיחת בטן

    פנו אלינו ונחזור אליכם בהקדם

    התקשר עכשיו: 077-9966784