סוגים שונים של שאיבות שומן

שאיבות השומן למיניהן לא נועדו להורדה במשקל אלא לעיצוב הגוף. הורדה במשקל נעשית באמצעות שינוי באורח החיים הכולל תזונה נכונה ופעילות גופנית. או לחילופין ניתוחים בריאטריים שנועדו לשמנים מאוד שההשמנה עלולה לפגוע בבריאותם.
בשאיבת שומן אנו מצרים היקפים באזורי גוף שונים ,ע״י טיפול בשומן הממוקם בין השריר לעור ,אך התוצאה האסתטית תלויה גם בתגובת העור לשינויים בהיקפים.
לפיכך כשהאלסטיות של העור טובה התוצאות בהתאם אך במקרים שלא לעיתים יש לשלב שאיבה ומתיחת העור.

מהם הסוגים השונים של שאיבות שומן?

ניתוח שאיבת שומן יכולה להיעשות באזורי גוף שונים. כאשר מדובר באזורים בהם העור מגיב לא טוב לשינוי בהיקפים כמו ירכיים פנימיות. זרועות בטן בעיקר שהעור בעל אלסטיות פגומה בעקבות הריונות או השמנות וירידות במשקל אזי כאמור יש לשלב מתיחת העור. ניתן לשלב ניתוח שאיבת שומן בבטן עם ניתוח מתיחת בטן או מיני מתיחת בטן. במקרים בהם האלסטיות טובה שאיבת שומן בלבד וכשהיא במצב ביניים יש לשקול ביצוע שאיבת שומן בה ממיסים את השומן לא ע״י נוזל אלא באמצעות לייזר או אולטרא סאונד וכו׳ טכנולוגיות המפיצות חום המשפר את יכולת העור להגיב לשינויים בהיקפים.

למי מתאים הטיפול הזה?

הטיפול מתאים לאנשים עם מודעות גבוהה והסובלים מהצטברות שומנים באזורים מסוימים בצורה לא פרופורציונלית לאזורי הגוף האחרים, יוכלו לראות תועלת רבה מהליך כזה של שאיבת שומן. אציין שוב שאיבת שומן לא נועדה להפוך שמנים לרזים.
וכדאי להדגיש שהתוצאות של שאיבת שומן נצפות רק בין 6 שבועות ל3 חודשים אחר הניתוח רק אז צופים בירידה משמעותית בהיקפים.

שיפור אמיתי של המצב האסתטי

שאיבת שומן יכולה לשפר במידה ניכרת את המצב האסתטי שלכם. אם תבחרו לעבור את ההליך תוכלו להיווכח כי תחושו שינוי אמיתי במראה החיצוני שלכם ולא יפסיקו לתת לכם מחמאות על כך. כמובן שזאת במידת ותבחרו לעשות שאיבה במקום נחוץ ובקליניקה אשר נחשבת מאוד מקצועית ומנוסה בתחום.

פנו למרפאה של ד"ר אבי וינברג כירורג פלסטי פרטי – התקשרו אלינו.

עודפי עור בבטן מיני מתיחת בטן מתיחת בטן אחרי ניתוח קיסרי מתיחת בטן היקפית שאיבת שומן בלייזר שאיבת שומן בסנטר שאיבת שומן בידיים כירורג פלסטי כמה עולה ניתוח מתיחת בטן? סוגים שונים של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים בתל אביב סוגים שונים של שאיבות שומן שיפור בביטחון העצמי של האישה ניתוח אוזניים לילדים ניתוח הגדלת חזה מחיר הליך מתיחת הפנים בוטוקס וכל הכרוך בכך להרגיש תמיד גברי 5 תרגילים לעיצוב הגוף כל מה שרציתם לדעת על ניתוחי העפעפיים איך לשמור על פנים צעירות לאורך זמן? שיטות לשמור על חזה מורם ויציב אילו שאלות צריך לשאול בפגישת ייעוץ עם מנתח פלסטי? כל הדרכים לחיטוב ועיצוב הגוף שאיבת שומן מחיר מאיזה גיל אפשר לעשות ניתוח אף? כיצד רצוי לבחור מנתח פלסטי? האם שאיבת שומן זה תחליף לדיאטה? מה משותף לשאיבת שומן ולהרזיה כמה זמן מחזיקות התוצאות של ניתוח שאיבת שומן? שיטות לשאיבת שומן בין שאיבת שומן לתזונה נכונה כיסוי ביטוחי של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים משולבים: יתרונות וחסרונות ניתוחים אסתטיים בגיל השלישי איפור לאחר ניתוח פלסטי כיצד לבחור מנתח פלסטי? 10 דברים שחשוב לזכור לפני שעושים מתיחת פנים ניתוחי חזה לחזה נפול מהפך קוסמטי אחרי ההריון שאלות ותשובות על בוטוקס מול מתיחת פנים השפעתם של ניתוחי חזה על דימוי הגוף כנס בברצלונה – מרץ 2015 איך לבחור מנתח פלסטי? 7 דברים שיש לדעת על מתיחת בטן ניתוח להגדלת חזה והשפעתו על רגישות השד הגדלת חזה: שתלים ואלרגיות כל מה שצריך לדעת על ניתוחי חזה שיקולים וההחלטות לפני ניתוח הגדלת חזה ניתוחי הגדלת חזה בצבא האם יש דבר כזה? טכניקות חדשות למראה צעיר יותר ניתוח שחזור שד לאחר הוצאת גידול האם ניתוח הגדלת חזה מתאים לי? הגדלת חזה לפני הריון משנים מראה ותדמית טיפוח הפנים: 3 טיפולים אסתטיים ללא ניתוחים כל מה שצריך לדעת על ניתוח מתיחת בטן

    פנו אלינו ונחזור אליכם בהקדם

    התקשר עכשיו: 077-9966784