כמה זמן מחזיקות התוצאות של ניתוח שאיבת שומן?

רבים המתכננים לעבור ניתוח פלסטי רוצים לדעת לכמה זמן יחזיקו מעמד התוצאות, במיוחד כשמדובר בשאיבת שומן. התשובה, כמו בכל ניתוחים פלסטיים שונים, אינה חד משמעית. ניתוח שאיבת שומן הוא ניתוח אשר במהלכו מנתח פלסטי מרחיק מאזורים שונים בגוף הצטברויות של שומנים. ניתוח זה אינו תחליף לדיאטה וספורט ולא דרך יעילה לאיבוד במשקל, חשוב להישאר עם ציפיות הניתנות למימוש לפני שניגשים לניתוח. המטרה היא להיפטר ממאגרי שומן עיקשים אשר לא נכנעים לשיטות אחרות (ספורט, דיאטה…). לא כל אחד מתאים לעבור ניתוח מסוג זה, לכן חשוב לעבור על כלל האספקטים של הניתוח עם מנתח פלסטי מוסמך בפגישת יעוץ. השלב הראשון להשגת תוצאות טובות אשר יימשכו לאורך זמן הוא להבין את הניתוח, איך הוא מבוצע ומה התוצאות להן ניתן לצפות, מי שיימצא לא מתאים אך יתעקש על הניתוח, התוצאות יהיו בהתאם.

בדרך כלל יש לעמוד בקריטריונים הבאים כדי לראות תוצאות בניתוח לשאיבת שומן לאורך זמן

  • משקל ממוצע או מעט מעל
  • עור גמיש
  • מצב כללי ובריאותי טוב
  • הימצאות של מאגרי שומן בגוף אשר אינם מגיבים לשיטות אחרות

אנשים עם איכות עור לא טובה בדרך כלל יסבלו מתופעות לא מעימות בעור לאחר הניתוח ויצטרכו ניתוח תיקון. גיל הוא בדרך כלל לא פקטור בניתוח מסוג זה, אך אנשים בגיל מבוגר יותר נוטים לעור פחות אלסטי. בגופינו, כמות השומן היא קבועה. תאי השומן גדלים או קטנים בהתאם לעליה/ירידה במשקל, אך הכמות שלהם אינה משתנה. זאת הסיבה ששומן נאגר בחלקים מסוימים בגופינו. במהלך ניתוח שאיבת שומן, כאשר אנו נפטרים ממאגרי השומן, תאים אלה כבר לא יחזרו.

מה צריך לעשות לאחר ניתוח שאיבת שומן כדי לשמר את התוצאות

לאחר השאיבה, צורת הגוף מקבלת פרופורציות טובות יותר וקווים חלקים יותר. עם זאת, באזור המנותח בכל זאת יישארו תאי שומן כלשהם, כמו כן בשאר חלקי הגוף. במידה ונתחיל לעלות במשקל שוב, תאים אלה יתחילו לגדול. מכיוון שישנם פחות תאי שומן באזור המנותח, במקרים רבים אזור זה נשאר פרופורציונאלי לגוף ואף נוטה לגדול פחות. עם זאת חלקי גוף האחרים נוטים לגדול יותר מכיוון שיש בהם פיזית יותר תאי שומן. לפיכך, שאיבת שומן תשפר את צורת הגוף והפרופורציות בצורה משמעותית ותעזור להיפטר ממאגרי שומן עיקשים, אך היא אינה דרך לאבד משקל, ובטח שלא רישיון להפסיק לשמור על דיאטה ואכילה נכונה.

עודפי עור בבטן מיני מתיחת בטן מתיחת בטן אחרי ניתוח קיסרי מתיחת בטן היקפית שאיבת שומן בלייזר שאיבת שומן בסנטר שאיבת שומן בידיים כירורג פלסטי כמה עולה ניתוח מתיחת בטן? סוגים שונים של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים בתל אביב סוגים שונים של שאיבות שומן שיפור בביטחון העצמי של האישה ניתוח אוזניים לילדים ניתוח הגדלת חזה מחיר הליך מתיחת הפנים בוטוקס וכל הכרוך בכך להרגיש תמיד גברי 5 תרגילים לעיצוב הגוף כל מה שרציתם לדעת על ניתוחי העפעפיים איך לשמור על פנים צעירות לאורך זמן? שיטות לשמור על חזה מורם ויציב אילו שאלות צריך לשאול בפגישת ייעוץ עם מנתח פלסטי? כל הדרכים לחיטוב ועיצוב הגוף שאיבת שומן מחיר מאיזה גיל אפשר לעשות ניתוח אף? כיצד רצוי לבחור מנתח פלסטי? האם שאיבת שומן זה תחליף לדיאטה? מה משותף לשאיבת שומן ולהרזיה כמה זמן מחזיקות התוצאות של ניתוח שאיבת שומן? שיטות לשאיבת שומן בין שאיבת שומן לתזונה נכונה כיסוי ביטוחי של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים משולבים: יתרונות וחסרונות ניתוחים אסתטיים בגיל השלישי איפור לאחר ניתוח פלסטי כיצד לבחור מנתח פלסטי? 10 דברים שחשוב לזכור לפני שעושים מתיחת פנים ניתוחי חזה לחזה נפול מהפך קוסמטי אחרי ההריון שאלות ותשובות על בוטוקס מול מתיחת פנים השפעתם של ניתוחי חזה על דימוי הגוף כנס בברצלונה – מרץ 2015 איך לבחור מנתח פלסטי? 7 דברים שיש לדעת על מתיחת בטן ניתוח להגדלת חזה והשפעתו על רגישות השד הגדלת חזה: שתלים ואלרגיות כל מה שצריך לדעת על ניתוחי חזה שיקולים וההחלטות לפני ניתוח הגדלת חזה ניתוחי הגדלת חזה בצבא האם יש דבר כזה? טכניקות חדשות למראה צעיר יותר ניתוח שחזור שד לאחר הוצאת גידול האם ניתוח הגדלת חזה מתאים לי? הגדלת חזה לפני הריון משנים מראה ותדמית טיפוח הפנים: 3 טיפולים אסתטיים ללא ניתוחים כל מה שצריך לדעת על ניתוח מתיחת בטן

    פנו אלינו ונחזור אליכם בהקדם

    התקשר עכשיו: 077-9966784