כמה עולה ניתוח מתיחת בטן?

המחיר של ניתוח מתיחת בטן, תלוי בכמות השומן שיש להסיר ועד כמה הרופא יצטרך למתוח את הדופן של הבטן על מנת לקבל בטן שטוחה יותר. המחיר של ניתוח מתיחת בטן נקבע בהתאם למצב או במראה של הבטן.

גורמי ההשפעה על המחיר ניתוח למתיחת בטן הם:

מספר ימי התאוששות בבית החולים וסוג הניתוח: אם מדובר בניתוח מתיחת בטן מלאה או מתיחת קטנה.

ניתוח מתיחת בטן הוא ניתוח מאוד פופולרי ומבוקש. המון מרפאות ורופאים פלסטים מתחרים על הלקוחות המעונינים או מעוניינות, לכן לפני שאתם מקבלים החלטה על הרופא המנתח, השקיעו זמן, מאמץ ומחקר למצוא את המחיר האטרקטיבי ביותר שלא יבוא על חשבון איכות הטיפול כמובן.

בפגישת הייעוץ עם הרופא המנתח, יש לשאול את כל השאלות כאשר אחת מהן היא שאלת המחיר של ניתוח מתיחת בטן בהתייחס לסוג של הניתוח הרצוי.

המחיר של ניתוח מתיחת בטן

המחיר של ניתוח מתיחת בטן, משתנה בהתאם לניתוח, יש כאלה שמבצעים מתיחה בלבד של עור רפוי, כתוצאה מהרזייה דרסטית ויש שמבצעים שאיבת שומן ומתיחה יחד, ויש את אלו שיסתפקו בהליך של מיני מתיחת בטן, מה שיכול לשנות את המחיר של הניתוח. יש לברר שהרופא הפלסטי, הוא חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית. בכל ניתוח פלסטי ישנם סיבוכים, אך בטכנולוגיה בת ימינו, אין מקרים רבים של נשים שעברו סיבוכים, כתוצאה מניתוח זה.

קיימים 2 סו​גים של ניתוח מתיחת בטן

  • ניתוח מתיחת בטן קטנה: ניתוח שמיועד לנשים או גברים שאין להם כמויות גדולות של שומן ואין צורך במיקום חדש של הטבור או הידוק שרירי הבטן.
  • ניתוח מתיחת בטן מלאה: כולל הסרה או שאיבת של השומן, הידוק שרירי הבטן ומיקום מחדש של הטבור.

פגישת ייעוץ עם הרופא לפני הניתוח

המטופלת צריכה להגיע למרפאה של הרופא, כך שהוא יתשאל אותה את השאלות הרפואיות הנחוצות לפני ניתוח מתיחת בטן. הרופא ישאל על תרופות כרוניות שהמטופלת נותנת, מחלות תורשתיות, ניתוחים בעבר ועוד.

ישנן נשים רבות שמראה הבטן שלהן מוריד להן את הביטחון העצמי למרות הדיאטות הסגפניות שהו מבצעות, הבטן עדיין נשארת רפויה ומראה ממש לא אסטטי כתוצאה מלידות או ניתוחים קיסריים.

במקרים בהם הדיאטות אינן עוזרות, יש לבצע ניתוח מתיחה של בטן ואף שאיבת שומן שברוב המקרים, גם המתיחה וגם השאיבה מתבצעות יחד. ניתוח כזה הוא מורכב לכן, יש להגיע אל רופאים שהם מנתחים פלסטיים שמתמחים במתיחות בטן ושאיבות שומן.

כיצד מתבצע ניתוח מתיחת בטן?

ניתוח מתיחת בטן הוא ניתוח ארוך שלוקח כמה שעות. מה שיכול לארוך יותר זמן בביצוע הניתוח. הניתוח מתאים לנשים וגברים כאחד. לרוב, מדובר בזמן של שעתיים עד ארבע שעות. הניתוח מבוצע תחת הרדמה כללית.

המנתח, יבצע חתך בקו של התחתונים, ימקם מחדש את הטבור וימתח את שרירי הבטן. מתיחת הבטן, מבוצעת יחד עם צינורית דקה המוחדרת לבטן שמחוברת למכונת שאיבה שתפקידה הוא לשאוב את השומן מהגוף.

לאחר הניתוח, הרופא יתפור את הבטן ויחבוש אותה בחבישת לחץ שמטרתה להפחית את הבצקת והנפיחות שנגרמות לאחר הניתוח. בסוף הניתוח, מוחדרים נקזים שתפקידם, לנקז את ההפרשות והדם שנוצרו מהניתוח. נקזים אלה, נמצאים עד שבוע מיום הניתוח ולאחר הביקורת הראשונה, הם יוצאו מהגוף.

מתיחת בטן מחיר

תהליך ההחלמה
מעשנים, חייבים להפסיק לעשן כשלושה שבועות לפני ואחרי הניתוח. יש לקום מהמיטה להליכה כמה שיותר מהר על מנת למנוע סיבוכים.

יש ללכת בצורה מכופפת כך שהתפרים לא יימתחו. לאחר שבועיים, כבר ניתן לחזור לשגרה.

מועמדים טובים למתיחת בטן, הם אנשים שאין להם הרבה עודף משקל. תהליך החלמה הוא ארוך לכל הדעות וזו הסיבה, שיש לעבור את הניתוח בתקופת החורף, כך ההחלמה היא קלה יותר וכן, בקיץ הבטן תיראה מתוחה ויפה וניתן יהיה להפגין את "התוצר החדש" עם הליכה לים ולבריכה.

אצל מי כדאי לבצע ניתוח מתיחת בטן?

יש לפנות למנתח פלסטי מוביל שיבצע את ניתוח מתיחת הבטן. חשוב כי תהיינה לרופא, שנות וותק ולברר על הרקע של הרופא. לרוב מטופלים מגיעים לניתוח בטן על סמך המלצות.

אחד מהמנתחים הפלסטיים מהמובילים בתחום מתיחת בטן, הא ד"ר אבי וינברג שהוא מנתח פלסטי מהמובילים בארץ. ד"ר וינברג, הינו מנהל מחלקת כירורגיה פלסטית, בבית החולים ברזילי באשקלון וכן, בעליו של מרפאות פרטיות בתל אביב וירושלים. במהלך שנות עבודתו הרבות, השתלם ד"ר אבי וינברג באירופה וארה"ב וצבר ניסיון וידע רב בתחום הפלסטיקה האסתטית ובפלסטיקה המשקמת.

עודפי עור בבטן מיני מתיחת בטן מתיחת בטן אחרי ניתוח קיסרי מתיחת בטן היקפית שאיבת שומן בלייזר שאיבת שומן בסנטר שאיבת שומן בידיים כירורג פלסטי כמה עולה ניתוח מתיחת בטן? סוגים שונים של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים בתל אביב סוגים שונים של שאיבות שומן שיפור בביטחון העצמי של האישה ניתוח אוזניים לילדים ניתוח הגדלת חזה מחיר הליך מתיחת הפנים בוטוקס וכל הכרוך בכך להרגיש תמיד גברי 5 תרגילים לעיצוב הגוף כל מה שרציתם לדעת על ניתוחי העפעפיים איך לשמור על פנים צעירות לאורך זמן? שיטות לשמור על חזה מורם ויציב אילו שאלות צריך לשאול בפגישת ייעוץ עם מנתח פלסטי? כל הדרכים לחיטוב ועיצוב הגוף שאיבת שומן מחיר מאיזה גיל אפשר לעשות ניתוח אף? כיצד רצוי לבחור מנתח פלסטי? האם שאיבת שומן זה תחליף לדיאטה? מה משותף לשאיבת שומן ולהרזיה כמה זמן מחזיקות התוצאות של ניתוח שאיבת שומן? שיטות לשאיבת שומן בין שאיבת שומן לתזונה נכונה כיסוי ביטוחי של ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים משולבים: יתרונות וחסרונות ניתוחים אסתטיים בגיל השלישי איפור לאחר ניתוח פלסטי כיצד לבחור מנתח פלסטי? 10 דברים שחשוב לזכור לפני שעושים מתיחת פנים ניתוחי חזה לחזה נפול מהפך קוסמטי אחרי ההריון שאלות ותשובות על בוטוקס מול מתיחת פנים השפעתם של ניתוחי חזה על דימוי הגוף כנס בברצלונה – מרץ 2015 איך לבחור מנתח פלסטי? 7 דברים שיש לדעת על מתיחת בטן ניתוח להגדלת חזה והשפעתו על רגישות השד הגדלת חזה: שתלים ואלרגיות כל מה שצריך לדעת על ניתוחי חזה שיקולים וההחלטות לפני ניתוח הגדלת חזה ניתוחי הגדלת חזה בצבא האם יש דבר כזה? טכניקות חדשות למראה צעיר יותר ניתוח שחזור שד לאחר הוצאת גידול האם ניתוח הגדלת חזה מתאים לי? הגדלת חזה לפני הריון משנים מראה ותדמית טיפוח הפנים: 3 טיפולים אסתטיים ללא ניתוחים כל מה שצריך לדעת על ניתוח מתיחת בטן

    פנו אלינו ונחזור אליכם בהקדם

    התקשר עכשיו: 077-9966784